اردوغان: اسرائیل مثل یک گروه تروریستی عمل می‌کند زمان احتمالی انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان اعلام شد توصیه قالیباف به پزشکیان | اول از همه صبر و بعد هم تلاش برای حل مشکلات حزب‌الله درخواست‌ها برای عدم پاسخ به حمله اسرائیل را رد کرد معاون نخست وزیر طالبان در تهران: ما خواهان روابط سازنده با همسایگان هستیم پزشکیان: ایران و عربستان باید با هوشیاری توطئه‌ها را خنثی کنند ۲ شهید و چند مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت (۹ مرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور: گسترش تعاملات ایران و امارات متحده عربی به نفع امت اسلامی است حمله هوایی اسرائیل به بیروت | تل‌آویو مدعی ترور فرمانده حزب‌الله شد + فیلم (۹ مرداد ۱۴۰۳) رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» در مشهد آغاز شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) سخنگوی انصارالله یمن با رهبر انقلاب دیدار کرد آیت الله خامنه‌ای: سیاست حزب‌الله در طوفان الاقصی از ابتدا کاملا مدبرانه بوده است عارف: تقویت روابط با جمهوری آذربایجان از راهبردی‌ترین سیاست‌های ایران است پزشکیان: معتقد به توافق در داخل و تعامل با دنیا هستیم فرمانده نیروی دریایی سپاه: ۷۵۰ فروند انواع شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد علت انصراف طیب‌نیا از معاون‌اولی رئیس‌جمهور چه بود؟ آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد (۹ مرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب: مهم‌ترین اولویت، عملیاتی شدن توافقات دو کشور است نماینده ولی‌فقیه در سپاه: یک مسئول در نظام ولایی وظیفه هدایت و راهبری جامعه را دارد وزیر امور خارجه اردن: در کنار لبنان خواهیم ماند
سرخط خبرها

کاخ سفید: دیپلماسی بهترین راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است

  • کد خبر: ۱۶۵۴۸۳
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
کاخ سفید: دیپلماسی بهترین راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است
کاخ سفید امروز بی‌اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از سوی واشنگتن در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد که دیپلماسی بهترین راه در قبال ایران به‌شمار می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز، کاخ سفید امروز دوشنبه بی اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل از سوی دولت این کشور در سال ۲۰۱۸ میلادی و خروج از توافق برجام اعلام کرد: دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است!

کاخ سفید با تکرار مجدد مواضع ادعایی خود در این خصوص به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: این در حالیست که ما گفته ایم هیچ گزینه‌ای را از روی میز حذف نکرده ایم!

چندی پیش جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا نیز به موضع گیری درباره ایران پرداخته بود.

وی گفته بود: واشنگتن همچنان خواهان راهکار دیپلماتیک برای برنامه هسته‌ای ایران است. توافق میان عربستان و ایران مطابق رویکردی است که ما از آن حمایت می‌کنیم و آن‌را مورد تشویق قرار می‌دهیم. راهبرد ما در خاورمیانه مبتنی بر دوگانه بازدارندگی و دیپلماسی است. تعهد ما در قبال منطقه خاورمیانه ثابت است، زیرا منطقه دارای اهمیت راهبردی برای منافع ماست.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->