شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

گاف برانکو جلوی چشم هواداران پرسپولیس| پنجره بسته بود، محرمی را به کرواسی فرستاد!

  • کد خبر: ۱۶۵۷۱۶
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۱
گاف برانکو جلوی چشم هواداران پرسپولیس| پنجره بسته بود، محرمی را به کرواسی فرستاد!
برانکو در مصاحبه‌ای از نقشش در انتقال محرمی پرده برداشت.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، نام برانکو در پرسپولیس با قهرمانی عجین شده، معمار قهرمانی‌های سریالی پرسپولیس در سال‌های قحطی جام. تیمی که او از درخشان تحویل گرفت، هیچ شباهتی به یک قهرمان نداشت، اما او تیمی مدعی ساخت که ۳ بار با مربی کروات، به لیگ ۱ رسید و ۱ بار هم جام حذفی را مال خود کرد. این تیم برای اولین بار در تاریخش با برانکو بود که به فینال آسیا هم رسید.

اما حالا به تازگی مصاحبه‌ای از این مربی کروات منتشر شده که برای برخی از هواداران پرسپولیس شوکه‌کننده است. در پاییز ۹۶ حکم پرونده طارمی و ریزه‌اسپور اعلام شد و با تصمیم فیفا، ۲پنجره پرسپولیس قطعی بسته شد. پنجره زمستان ۹۶ و تابستان ۹۷.

در چنین شرایطی کمتر کسی فکرش را می کرد که تیم بتواند به فینال آسیا برسد و در لیگ هم مدعی قهرمانی باقی بماند.

حالا برانکو در مصاحبه‌ای گفته که نقشی پررنگ در انتقال محرمی به دیناموزاگرب داشته‌است. او در پاسخ به سوالات یک رسانه، مطالبی را بیان کرده که در ادامه می‌بینید:

 

چگونه او ابتدا به دینامو آمد؟ می‌دانیم که شما هم در آن انتقال نقش داشتید.

برانکو: دست‌هایم را روی هم گذاشته بودم، او را به مامیچ توصیه کردم، کلیپ فرستادم، بعد مامیچ با من تماس گرفت و خوشحال بود و ولاک، دستیارش، برای تماشای او در چند مسابقه به ایران آمد اما در نهایت همه چیز به عهده نماینده محرمی و دینامو بود.

 

اما آیا بهتر نبود این انتقال به زمان دیگری موکول شود؟ آیا در شرایطی که برانکو می دانسته تیمش با پنجره بسته فصل بعد باید در ۳ جام بجنگد، زمان مناسبی را برای معرفی بازیکن تیمش انتخاب کرد؟ آن هم درست در برهه‌ای که رامین رضاییان را از تیم‌کنار گذاشته بود و تیم عملا با بحران در دفاع راست بدون صادق رو به رو بود؟ آیا اصلا دخالت مربی برای انتقال بازیکن به لیگی دیگر و تضعیف تیم خودش حرکت عادی و درستی در دنیای فوتبال است؟

نکته جالب اینکه برانکو در روز آخرین بازی صادق محرمی برای پرسپولیس در بهار ۹۷ گفته بود:

سرمربی پرسپولیس درباره جدایی این بازیکن در نشست‌ خبری پس از بازی مقابل الجزیره اظهار کرد: محرمی درباره شرایطش دیروز به ما اطلاع داد. صادق به کرواسی می‌رود تا برای دیناموزاگرب بازی کند. این تیم قهرمان کرواسی است. البته من بابت این قضیه ناراحتم که باشگاه را ترک می‌کند. من گزینه‌ای برای صحبت با او نداشتم و تنها حرفم تشکر از او بابت تلاشش برای پرسپولیس بود.

به نظر می رسد برانکو نه از این انتقال ناراحت بوده، نه بی‌اطلاع!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->