برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

انفجار تابستانی در اولدترافورد

  • کد خبر: ۱۶۵۹۶۱
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
انفجار تابستانی در اولدترافورد
تحول منچستریونایتد با خروج احتمالی ۵ بازیکن آغاز می‌شود

باشگاه منچستریونایتد برای پاک‌سازی بزرگ تابستانی پنج بازیکن دارد که آماده جدایی از جمع شیاطین‌سرخ هستند. اریک تنهاخ به‌دنبال ادامه اجرای فلسفه‌اش خواهد بود و مازادشدن تعدادی از بازیکنان به او در ادامه پروژه‌اش برای ساخت منچستریونایتد قدرتمند در فصل آینده کمک خواهد کرد.

سرمربی منچستریونایتد که تقریبا حضور تیمش در لیگ قهرمانان فصل آینده را قطعی کرده است، پیش از این جام اتحادیه را برده و امیدوار است که در فینال جام‌حذفی هم بتواند منچسترسیتی را شکست دهد و شاگردان گواردیولا را از کسب سه‌گانه دور کند، اما بدون‌شک برای فصل بعد شاهد تحولاتی در جمع شیاطین سرخ خواهیم بود و در تابستان پیش‌رو برخی ستاره‌های منچستر ناچار خواهند بود که اولدترافورد را ترک کنند. در ادامه پنج بازیکنی را که تنهاخ می‌تواند تابستان از تیمش کنار بگذارد، معرفی خواهیم کرد.

مگوایر، کاپیتان ناکام سرخ‌ها

مگوایر سی‌ساله پس از اینکه جایگاهش را در تیم با وجود بستن بازوبند کاپیتانی از دست داد، فصلی را برای فراموش‌کردن یونایتد پشت سر گذاشته است. امضای قرارداد با لیساندرو مارتینس باعث شد که تنهاخ تصمیم بگیرد او را به‌عنوان مدافع میانی انتخاب کند، اما حتی مصدومیت بازیکن آرژانتینی هم باعث نشده است که مگوایر به جایگاهش در تیم بازگردد. مگوایر سال ۲۰۱۹ در ازای ۸۰ میلیون پوند از لستر خریده شد، درحالی‌که این مبلغ هیچ‌گاه جبران نشده است. یک شروع تازه برای مگوایر می‌تواند برای دو طرف بهتر باشد.

پایان حضور ۱۰ ساله دخیا در منچستر

دخیا که در سال ۲۰۱۳ به دستور سرالکس فرگوسن به خدمت گرفته شد، با ۳۷۵ هزار پوند در هفته، پردرآمدترین بازیکن منچستریونایتد است. قرارداد سنگین این بازیکن تا چند هفته دیگر به پایان می‌رسد و گزارش‌ها حاکی از آن است که اگر بخواهد با یونایتد تمدید کند، باید دستمزدش را کاهش دهد، اما فلسفه تنهاخ در بازی‌کردن با توپ از عقب زمین در کنار اشتباه‌های بزرگ دخیا در این موقعیت‌ها به این معنی است که جایگاه او به‌عنوان دروازه‌بان اول به خطر خواهد افتاد. یونایتد به‌دنبال دیوگو کاستا دروازه‌بان پورتو یا داوید رایا دروازه‌بان برنتفورد است. ترکیبی از نیاز به کاهش دستمزد دخیا و شک و تردید درباره شماره‌یک‌بودن او، ممکن است به معنی باشد که او تابستان به‌صورت رایگان اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

مارسیال، ستاره‌ای که ندرخشید

مارسیال سال ۲۰۱۵ با پیوستن به منچستریونایتد به گران‌ترین نوجوان فوتبال انگلیس تبدیل شد. انتقال ۳۹ میلیون‌پوندی او حتی شامل بندی بود که یونایتد باید در صورت بردن توپ‌طلا توسط او مبلغ بیشتری می‌پرداخت که نشان می‌دهد هنگام امضای قرارداد چه امیدی به درخشش این بازیکن فرانسوی وجود داشت. او شروع چشمگیری در یونایتد داشت و در اولین بازی که به‌عنوان یار تعویضی مقابل دشمن دیرینه، لیورپول، وارد میدان شد، گل‌زنی کرد، اما در ادامه، دوران حضور مارسیال در یونایتد بیشتر با مصدومیت‌های مختلف سپری شده است. مارسیال یک‌سال دیگر قرارداد دارد و یونایتد ممکن است به‌دنبال خالی‌کردن جای او باشد تا جایی برای هری کین در تابستان باز شود.

مک‌تامینی، زیر سایه کاسمیرو

محصول آکادمی یونایتد در این فصل ۲۲ بازی در همه رقابت‌ها انجام داده و ثابت کرده که بازیکن قابل‌اعتمادی است، اما هواداران یونایتد احساس می‌کنند که این بازیکن اسکاتلندی می‌تواند پیشرفت کند؛ به این دلیل که هافبک‌دفاعی در کلاس جهانی مثل کاسمیرو را در تیمشان دیده‌اند. یونایتد دکلان رایس، هافبک وستهام، را هم زیر نظر دارد. با توجه به اینکه وستهام قیمت ۱۰۰ میلیون‌پوندی برای رایس در نظر گرفته، یونایتد ممکن است از علاقه نیوکسل به مک‌تامینی برای تأمین منابع مالی انتقال رایس استفاده کند.

پایان ماجراجویی مهاجم ناکام هلندی

ووت وخورست در زمستان و پس از برگزاری جام‌جهانی به‌صورت قرضی از برنلی به اولدترافورد آمد تا گزینه‌های تهاجمی یونایتد افزایش پیدا کند. این مهاجم هلندی پس از اینکه به‌صورت قرضی در بشیکتاش بازی کرد و ۹ گل در هجده بازی به ثمر رساند، توجه سران یونایتد را جلب کرد، اما نتوانست موفقیتش را در منچستریونایتد تکرار کند و در ۲۴ بازی فقط یک گل به ثمر رسانده است. با توجه به رکورد گل‌زنی او، بعید است یونایتد قرارداد قرضی‌اش را دائمی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->