یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس
سرخط خبرها

مانه در مونیخ ماندنی شد

  • کد خبر: ۱۶۶۶۲۲
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مانه در مونیخ ماندنی شد
سادیو مانه در جلسه با توماس توخل بر سر ماندن در بایرن به توافق رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، سادیو مانه بعد از مدت‌ها حضور در لیگ برتر انگلیس، تابستان سال گذشته از لیورپول جدا شد تا پیراهن بایرن‌مونیخ را بر تن کند. او در فصل نخست حضورش در آلیانس‌آره‌نا نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند و بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد. پیش‌بینی می‌شد مانه در تابستان بایرن را ترک کند، اما او برای ماندن در مونیخ با توخل به توافق رسید.
فابریتزیو رومانو، کارشناس فصل نقل‌وانتقالات، در فوتبال اروپا در پستی نوشت: مانه می‌خواهد بماند. او در جلسه‌ای که با توماس توخل داشت این موضوع را به سرمربی تیم اعلام کرد. مانه امیدوار است که در فصل پیش رو جام‌های بیشتری را با بایرن‌مونیخ به دست آورد و فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد.
بایرن‌مونیخ شنبه با پیروزی برابر کلن برای یازدهمین سال پیاپی عنوان قهرمانی را در بوندسلیگا به دست آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->