فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته کاران خراسان در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

یامگا از امروز استارت می‌زند

  • کد خبر: ۱۶۶۷۰۲
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
یامگا از امروز استارت می‌زند
کوین یامگا قصد دارد از امروز با پوشیدن استوک در تمرینات تاکتیکی استقلال شرکت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازگشت کوین یامگا، مدافع-هافبک فرانسوی استقلال سبب امیدواری هواداران این تیم برای عبور از پرسپولیس در دربی ۱۰۱ شده است. یامگا که تاثیرگذاری خود را بار‌ها درترکیب استقلال نشان داده در دربی ۱۰۰ دچار مصدومیت شد و از آن بازی به بعد دیگر در ترکیب استقلال قرار نگرفت.

حالا اگر او بتواند در دربی ۱۰۱ به ترکیب استقلال بازگردد شانس استقلال برای عبور از رقیب سنتی افزایش خواهد یافت. این بازیکن روز گذشته با پوشیدن کتانی معمولی به تمرینات نرم و دویدن دور زمین محل تمرین استقلال پرداخت، اما قرار است یامگا از امروز استوک‌هایش را پا کند.

طبق آنچه مربیان استقلال می‌گویند مصدومیت یامگا به کلی برطرف شده و این بازیکن منعی برای بازی در ترکیب تیمش ندارد، اما احتمال دارد ریکاردو ساپینتو برای اینکه دچار ریسک کمتری شود از این بازیکن بهره نگیرد و در نیمه دوم او را به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->