برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

پاداش ۵۰ میلیونی برای استقلال

  • کد خبر: ۱۶۶۹۳۲
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
پاداش ۵۰ میلیونی برای استقلال
بازیکنان استقلال از باشگاه وعده گرفتند که اگر دربی را ببرند، نفری ۵۰ میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال درحالی که با بحران‌های مالی متفاوتی مواجه‌اند و نتوانستند حقوق بازیکنان را با وجود قول‌های داده شده پرداخت کنند، در تلاشند با وعده‌های مالی به عنوان پاداش بازیکنان را با روحیه مقابل پرسپولیس قرار دهند.

درهمین راستا مسئولان باشگاه استقلال به بازیکنان اعلام کرده‌اند که اگر در دربی پیروز شوند نفری ۵۰ میلیون تومان به آن‌ها پاداش خواهند داد. البته بسیاری از بازیکنان استقلال بند‌هایی در قرارداد خود دارند که اگر جامی بیاورند، درصد قابل توجهی به قرارداد آن‌ها اشافه شود که در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی این مبالغ نیز به قرارداد آن‌ها افزوده خواهد شد وآن‌ها سود قابل توجهی از پیروزی مقابل پرسپولیس به دست خواهند آورد.

البته باشگاه استقلال تا کنون در پرداخت حقوق بازیکنان بسیار بدقول بوده و صدای همه را درآورده است، اما به هرحال عمل به تعهدات مسئله‌ای نیست که باشگاه استقلال بتواند از آن فرار کند و باید تا شروع فصل آینده به همه تعهدات خود جامه عمل بپوشاند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->