ستاره خراسانی، سورپرایز جهانی والیبال خواهدبود؟

  • کد خبر: ۱۶۷۰۳۳
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷
ستاره خراسانی، سورپرایز جهانی والیبال خواهدبود؟
در لیست تیم ملی والیبال، یک ستاره نوظهور قرار دارد که می تواند تبدیل به سورپرایزی جهانی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این بخشی از صحبت‌های بهروز عطایی در میان رسانه‌ها بود: "اگر به آخرین جلسه تمرین ما دقت کرده باشید، علی حاجی‌پور حتی امین اسماعیل نژاد را هم برای قرار گرفتن در ترکیب تهدید می‌کند. من از توانایی بازیکنان استفاده می‌کنم نه اسم‌ها. هر کسی آماده‌تر باشد انتخاب می‌شود. علی حاجی پور وضعیت ایده‌آلی داشت و به شدت امین را تهدید می‌کند. ۶ نفر در اردو هستند که قطعا پنج نفر گزینش می‌شوند و سعی می‌کنیم بر اساس نیاز‌های تیم انتخاب کنیم. "
این حرف‌های سرمربی تیم ملی کافی بود تا متوجه شویم علی حاجی پور در چه فرم خوبی به سر می‌برد؛ بازیکنی که فصلی فوق‌العاده را در لیگ برتر والیبال پشت سر گذاشت و با هراز آمل به فینال هم صعود کرد.
البته شاید ابتدا تصور می‌شد که بردیا سعادت به همراه امین اسماعیل نژاد با تیم ملی والیبال پا به هفته اول لیگ ملت‌ها و ژاپن بگذارد، اما حاجی پور به قدری خوب بوده که حتی عطایی او را تهدیدی جدی برای امین دانسته است. البته نگاه به تمرین دیروز تیم ملی و آمادگی بالای حاجی پور نیز این تصمیم عطایی را تایید می‌کند. البته که بردیا سعادت هم بازیکن آینده دار و خوبی است که قطعا می‌تواند در هفته‌های بعدی در صورت نیاز به تیم ملی کمک کند.
منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->