«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

سامسونگ در کره جنوبی یک برنامه «خودتعمیری» را برای مشتریان عادی معرفی کرد

  • کد خبر: ۱۶۷۱۰۵
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
سامسونگ در کره جنوبی یک برنامه «خودتعمیری» را برای مشتریان عادی معرفی کرد
سامسونگ به طور رسمی برنامه‌ای با عنوان «خودتعمیری» را در کره جنوبی معرفی کرده که شامل تعمیر گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و تلویزیون می‌شود.

شهرآرانیوز - کاربران می‌توانند در برنامه جدید سامسونگ، قطعات یدکی و ابزار‌هایی را که برای تعمیر گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۲ نیاز است سفارش دهند. این برنامه قطعات نمایشگر، قاب پشتی و پورت شارژ و ابزار‌های موردنیاز برای تکمیل تعمیر را هم پوشش می‌دهد. انتظار می‌رود سامسونگ در آینده از دستگاه‌های بیشتری پشتیبانی کند.

سامسونگ در کره جنوبی یک برنامه خودتعمیری را برای مشتریان عادی معرفی کرد

علاوه بر این، کاربران می‌توانند قطعات یدکی نوت بوک 15.6 اینچی گلکسی بوک پرو و همچنین سه مدل تلویزیون از سری UN32N4000 را سفارش دهند. قطعات تعمیر لپ تاپ شامل صفحه نمایش، پد لمسی، دکمه اثرانگشت/پاور، قاب جلو، قاب عقب و عناصر لاستیکی می‌شود. سامسونگ کره جنوبی در سایتش دستورالعمل‌ها و فیلم‌های رسمی تعمیر این دستگاه‌ها را هم ارائه می‌دهد. پس از تعمیر گوشی های هوشمند، کاربران می‌توانند در اپلیکیشن Samsung Members برای ارزیابی تعمیر، تشخیص خودشان را به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند قطعات قبلی را برای بازپرداخت جزئی یا مدیریت پسماند به سامسونگ بازگردانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->