شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

ابوالفضل جلالی اولین خرید احتمالی پرسپولیس | یاغی جدید راهی اردوگاه سرخ‌ها می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۷۳۰۰
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
  • ۲
ابوالفضل جلالی اولین خرید احتمالی پرسپولیس | یاغی جدید راهی اردوگاه سرخ‌ها می‌شود
مدافع ملی پوش استقلال، قراردادش با این تیم را فسخ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل جلالی که بعد از جام جهانی قطر جایی در تفکرات ساپینتو نداشت، امروز برای فسخ قرارداد راهی فدراسیون فوتبال شد.
فرشید طاهری مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال ایران ضمن تایید این خبر گفت: امروز ابوالفضل جلالی، بازیکن تیم فوتبال استقلال، یونس اکبرپور، بازیکن آلومینیوم اراک و علی حقیقت، بازیکن تراکتور تبریز با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران قراردادشان را به صورت یکطرفه با باشگاه‌هایشان فسخ کردند.
باتوجه به کمبود گل‌محمدی در پست دفاع چپ به نظر می‌رسد مدافع ملی پوش استقلال برای اثبات خودش و توانایی هایش راهی پرسپولیس خواهد شد تا یک بار دیگر جایگاه از دست رفته اش در تیم ملی را بدست بیاورد. پیش از این سرمربی پرسپولیس هم نسبت به جذب این بازیکن چراغ سبز نشان داده بود.


در ادامه حتما بخوانید:

آتش بازی گوگل به مناسبت قهرمانی پرسپولیس + عکس

چرا ساپینتو مقصر ردیف اول شکست‌ استقلال است؟

صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی در جام حذفی (۱۰ خرداد ۱۴۰۲) | قهرمانی جام حذفی را به بیرانوند تقدیم می‌کنم

درویش: گل‌محمدی حداقل یک سال دیگر قرارداد دارد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
3
اگر ادب داری و میدونی وارث پیراهن چه کسانی میخوای بشی، خوش اومدی جناب جلالی ،در غیر اینصورت،همونجا بمون که معدن بی اخلاقی بوده و هست و خواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
0
0
از کیسه جدا شدنت مبارک پسر
بیا ایشالا دربی بعدی رو خودت بذاری دره کیسه و کیسه کش جماعت
چه بذار بذاری شده دربی
همه بازیکنان پرسپولیس کبیر فقط می‌خوان بذارن دره کیسه.
تو هم بیا دربی بذار درشون، اگر هم نتونستی بذاری عیبی نداره تو بمال درشون، بچه های دیگه میذارن درشون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->