ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

خواسته هواداران استقلال؛ برکناری حجت کریمی و چند بازیکن

  • کد خبر: ۱۶۷۳۰۸
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
  • ۲
خواسته هواداران استقلال؛ برکناری حجت کریمی و چند بازیکن
انتقادها از عملکرد استقلال به نقطه اوج رسیده و علاوه بر ساپینتو عرصه برای ادامه فعالیت حجت کریمی و برخی بازیکنان بسیار تنگ شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکست استقلال مقابل رقیب سنتی همان طور که پیش بینی می‌شد عواقب تلخی به همراه خود آورد و حالا علاوه بر ساپینتو که جایگاهش را از کف داده، سرپرست موقت این باشگاه و برخی بازیکنان نیز برای ادامه فعالیت در این باشگاه با مانع بلند و سخت هواداران مواجه‌اند.

حجت کریمی در تمام طول دوران حضورش در استقلال به رغم وعده‌های مکرر نتوانست باری از روی دوش این باشگاه بردارد و هیچ یک از وعده‌هایش عملی نشد و بازیکنان استقلال در اوج بحران‌های مالی گام به دربی گذاشتند.

از سوی دیگر عملکرد برخی بازیکنان نیز به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال است و آن‌ها اعتقاد دارند بازیکنانی همچون سید حسین حسینی، جعفر سلمانی، سعید مهری و سجاد شهباززاده دیگر نباید در این تیم حضور داشته باشند.

طبق آخرین خبر‌هایی که از باشگاه استقلال می‌رسد در تاریخ ۱۶ خرداد ماه قرار است نشست مجمع برگزار و بعد از انتخاب مدیرعامل جدید استقلال در راستای انتخاب سرمربی جدید تصمیم گیری شود. بالطبع جایگاه برخی بازیکنان نیز در این باشگاه سست خواهد بود وعلاوه بر این چهار نفر به احتمال زیاد بازیکنان دیگری از استقلال کنار گذاشته خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
0
0
باسلام خواهشا"هرکه میخواد مدیرعامل باشه جوادنکونام رابیاره نه رحمتی که دوره مصرفش تموم سده بود ولی نذاشت بیراوندی که استقلالی بود بیاد جاش ومث گاو تگون نخورد حالا هوادارا دارن ضربه اش را میخورند جلالی را نذارید بره حسینی وحردانی وسلمانی وبقیه بی مصرفا را بذارید بیرون یه خونه تکانی اساسی دوتا دفاع ودوتا فوروارد خوب بیارین تیم موفق میشه درغیر این صورت ...
ع ق
Qatar
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
0
0
حجت خان مادر خرج هست نه مدیر عامل اقا چرا حجت و این چند بازیکن و ساپینتو ؟ اصلا اخلاق باشگاه همینه
مگه شما محمد نوری و نیکبخت و بقیه را ندید؟ یه سر هم به فضای مجازی بزنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->