برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

«بخارست» به اکران آنلاین پیوست

  • کد خبر: ۱۶۷۳۱۱
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
«بخارست» به اکران آنلاین پیوست
اکران آنلاین فیلم سینمایی «بخارست» ساخته مسعود اطیابی در ژانر کمدی خانوادگی از امشب در «فیلیمو» آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی از ساعت ۸ امشب (۱۱ خرداد) به صورت اختصاصی در فیلمیو اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند. در این فیلم که در ژانر کمدی خانوادگی ساخته شده بازیگرانی، چون «حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، بابک کریمی، غزال نظر، پونه عاشورپور، ایمان صفا، وحید آقاپور و رضا بهبودی» حضور دارند.

کمدی «بخارست» که سال گذشته در سینما‌ها و در ترافیک فعالیت سینما پس از دوران کرونا روی پرده رفت، توانست در گروه پرفروش‌های سال قرار بگیرد و حالا شانس خود را در اکران آنلاین امتحان می‌کند.

مسعود اطیابی پیش‌تر نیز با فیلم‌هایی، چون «تگزاس ۱ و» ۲، «دینامیت» و «انفرادی» جزء کارگردان‌های پرفروش‌ترین آثار سینمای ایران محسوب می‌شود.

این فیلم که چالش‌های روز را با لحنی طنزآلود به تصویر کشیده، داستان دو برادر به نام‌های جلیل و جلال را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها در تاکسی اینترنتی و دیگری در استخری به نام بخارست مشغول است. جلیل که قصد کسب درآمد با صفحه مجازی‌اش را هم دارد، دست به گرفتن ویدئو‌های دوربین مخفی خطرناکی می‌زند، یکی از آن‌ها که در همان استخر ضبط شده او را گرفتار مخمصه بزرگی می‌کند که دردسر‌هایی را به همراه دارد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->