پیش بینی قیمت دلار و طلا (چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۴) ۵ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه می‌شود طرح فروش خودرو‌های وارداتی چه زمانی اجرایی می‌شود؟ لیست سایت‌های معتبر خرید بلیت هواپیما اعلام شد هشدار بانک مرکزی درباره کلاهبرداری جدید | رمز دوم را در اختیار دیگران قرار ندهید قیمت امروز خودروهای داخلی و مونتاژی (۲۴ تیر ۱۴۰۴) | رکود در بازار عمق گرفت یک هزار و ۷۷۶ همت تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شد بلیت قطار اربعین را گران نخرید تمام قبوض مشترکان آب تهران باطل شد | مشترکان منتظر قرائت جدید باشند قیمت موبایل‌های پرطرفدار سامسونگ در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۴) + جدول دینار عراق امروز چند است؟ (۲۳ تیر ۱۴۰۴) + جدول مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: ارائه اظهارنامه اشخاص حقیقی، حقوقی و مستغلات تا ۳۱ شهریورماه تمدید شد عرضه خودرو‌های وارداتی فعلاً منتفی شد بی اعتنایی بانک‌ها به افزایش تسهیلات ساخت مسکن پیشروی بورس با حمایت حقوقی‌ها | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۴ تیر ۱۴۰۴) افزایش خودسرانه قیمت لبنیات توسط برخی شرکت‌های لبنی نرخ بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۴ برای سومین‌بار تغییر کرد | پرواز مشهد - نجف چند؟ طلا در مشهد گران و سکه ارزان شد (۲۴ تیر ۱۴۰۴) قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۴ تیر ۱۴۰۴) | ماندگاری دلار در کانال ۸۹ هزار تومان درخواست رسمی خانه کارگر خراسان رضوی برای بازگشت مالکیت بانک رفاه به تأمین‌اجتماعی برق خورشیدی، پشت سد زیرساخت اونس طلا افزایشی شد (۲۴ تیر ۱۴۰۴) شرایط فروش و بازخرید ارز اربعین اعلام شد طرح فروش خودرو‌های وارداتی از ٢٨ تیرماه ۱۴۰۴ آغاز می‌شود | متقاضیان از امروز (۲۴ تیر) حساب خود را وکالتی کنند فرصت یک‌هفته‌ای استاندار خراسان رضوی برای ارزیابی ظرفیت سوله‌های صنایع در تولید انرژی تجدیدپذیر رکورد صادرات نفت ایران به چین شکسته شد (۲۴ تیر ۱۴۰۴) مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد: تا سال ۱۴۰۵ باید در بخش اداری، ۷۱ مگاوات را وارد مدار انرژی تجدیدپذیر کنیم ارزان‌ترین و گران‌ترین میوه‌ها در مشهد کدام‌اند؟ (۲۴ تیر ۱۴۰۴) + جدول قیمت رشد قیمت دلار ادامه‌دار است؟
سرخط خبرها

دپو حجم زیادی از کارت‌های سوخت در دفاتر پستی| جایگزینی کارت بانکی با کارت سوخت در چه مرحله‌ای است؟

  • کد خبر: ۱۶۷۵۳۷
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
دپو حجم زیادی از کارت‌های سوخت در دفاتر پستی| جایگزینی کارت بانکی با کارت سوخت در چه مرحله‌ای است؟
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال اجرای فرآیند آزمایشی هستیم که بتوانیم از کارت بانکی هم بجای کارت سوخت استفاده کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، جلیل سالاری درباره جایگزین شدن کارت‌های بانکی با کارت‌های سوخت با هدف جلوگیری از واردات تراشه کارت سوخت بدون تغییر سهمیه بنزین گفت: در حوزه تامین تراشه مورد نیاز برای تولید کارت‌های سوخت مشکلی نداریم، اما در زمان شروع به کار دولت سیزدهم، فقط ۹۰۳۵ کارت در مجموعه پالایش و پخش وجود داشت؛ در حالی که سالیانه حدود یک میلیون خودرو به چرخه حمل و نقل اضافه می‌شود و افرادی هم نیاز به المثنی دارند که با این اوصاف، باید همیشه ذخیره دو تا سه میلیونی از کارت‌های خام داشته باشیم. ­

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه سال قبل بیش از سه میلیون قطعه کارت سوخت را تولید و تحویل شرکت پست دادیم، اما اکنون حجم زیادی از کارت در دفاتر پستی باقی مانده است، گفت: ساماندهی کارت‌های سوخت با هدف مدیریت مصرف بنزین انجام می‌شود، نگاه ما این است که باید در کنار خودرو‌هایی که وارد چرخه می‌شوند، تعدادی از خودرو‌های فرسوده را هم خارج کنیم؛ زیرادر سال ۹۲ حدود ۱۹ میلیون خودرو در چرخه داشتیم، اما اکنون این رقم به ۳۰ میلیون رسیده است.

سالاری با بیان اینکه این تعداد خودرو، سالیانه نزدیک به یک میلیارد لیتر مصرف سوخت دارند؛ یعنی باید روزانه سه و نیم میلیون لیتر افزایش تولید بنزین داشته باشیم که معادل پالایشگاهی مانند تبریز است، اظهار کرد: مدیریت کارت‌های سوخت هم با این هدف انجام می‌شود که متوجه شویم، هر تراکنش، مربوط به کدام پلاک خودرو است و خودرو‌های از رده خارجی که کارت سوخت فعال دارند را شناسایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در این طرح اگر فردی کارت سوخت خود را جا گذاشت، می‌تواند به سامانه کارت‌های جامانده در جایگاه‌های سوخت مراجعه کند، در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: سیستم پشتیبانی را هم تقویت کردیم تا خرابی کارتخوان‌های سامانه هوشمند سوخت کاهش یابد؛ این اتفاق رخ داد و حتی برای اولین بار در کشور، بومی سازی کارتخوان‌ها را با کمک یک شرکت دانش بنیان انجام دادیم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که اطلاعات مربوط به خودرو‌ها را برای جایگزینی کارت‌های بانکی با کارت‌های سوخت در اختیار نداریم، گفت: اطلاعات خودرو در اختیار مجموعه ناجا و پلیس راهور است که باید آن را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم تلفیق را انجام دهیم؛ دقیقا مانند اتفاقی که در بحث سامانه سپهتن (پایش هوشمند تردد ناوگان) رخ داد تا به جای بارنامه‌های صوری، با این سامانه، سهمیه سوخت را تخصیص دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->