تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

طرح توپ لیگ قهرمانان اروپا لو رفت (عکس)

  • کد خبر: ۱۶۷۹۲۷
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
طرح توپ لیگ قهرمانان اروپا لو رفت (عکس)
از این توپ که ساخته آدیداس است، در دور پلی‌آف و سپس مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل ۲۴-۲۰۲۳ استفاده خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سایت فوتی هدلاینز تصاویر توپ آدیداسی که قرار است در دور پلی‌آف و سپس مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل بعد استفاده شود را لو داد. در اصل قرار است حدود دو ماه دیگر از این توپ رونمایی شود.
رنگ اصلی این توپ سفید است و طرح مدرن ستاره روی آن نقش بسته است. به این ترتیب، ترکیبی از توپ‌های کلاسیک آدیداس در اوایل دهه ۲۰۰۰ و برند مدرن لیگ قهرمانان شده است. روی آن نیز لوگوی آدیداس و لیگ قهرمانان دیده می‌شود.
توپ‌های لیگ قهرمانان این فصل با توجه به اینکه فینال مسابقات در استانبول ترکیه برگزار می‌شود، طرحی متفاوت داشت و تم شرقی به آن اضافه شده بود، اما برای فصل آینده دوباره به طراحی سابق برگشته است. فینال لیگ قهرمانان فصل بعد در ومبلی لندن برگزار می‌شود.

طرح توپ لیگ قهرمانان اروپا لو رفت (عکس)

طرح توپ لیگ قهرمانان اروپا لو رفت (عکس)

طرح توپ لیگ قهرمانان اروپا لو رفت (عکس)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->