ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ساپینتو راهی قبرس شد

  • کد خبر: ۱۶۸۲۴۶
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
  • ۱
ساپینتو راهی قبرس شد
ریکاردو ساپینتو بلافاصله پس از مسجل شدن قطع همکاری با استقلال روی نیمکت یک تیم اروپایی می‌نشیند.

به گزارش شهرآرانیوز، کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام رسمی جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال، این سرمربی پرتغالی راهی قبرس شد تا ماجراجویی هایش را در این کشور و با نشستن روی نیمکت تیم آپوئل، پرافتخارترین تیم این کشور بنشیند.
مذاکرات استقلال برای تمدید با ریکاردو ساپینتو به بن بست خورد و روز گذشته بود که این سرمربی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران استقلال خداحافظی کرد و همانطور که برخی از رسانه‌های قبرسی اعلام کرده بودند، مرد پرتغالی راهی این کشور شد تا روی نیمکت آپوئل بنشیند.
در اطلاعیه باشگاه آپوئل آمده است که این باشگاه برای فصل ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴ با ساپینتو قرارداد امضا کرده که به نظر می‌رسد مدت زمان آن یک ساله است. در این بیانیه، به رزومه مربیگری مرد پرتغالی از جمله قهرمانی با استقلال در سوپرجام ایران اشاره شده است.
نکته جالب اینکه در کادر مربیگری که باشگاه آپوئل اعلام کرده، نامی از روی ماتا دیده نمی‌شود و خوزه دومینگز به همراه نونو مورایس دستیاران او در آپوئل هستند. ساپینتو مربی بدنساز خود در استقلال یعنی پائولو سانتوس و همچنین آنالیزور جوانش، ژوائو آبرئو را نیز با خود به قبرس برده است.
البته باشگاه آپوئل اعلام کرده است که ترکیب کامل کادر فنی متعاقبا اعلام خواهد شد. در بخش پایانی این اطلاعیه نیز آن‌ها به ساپینتو خوش آمد گفته و این باشگاه آرزو کرده که سرمربی پرتغالی، موفقیت‌ها و عناوین اروپایی را با آپوئل جشن بگیرد.
آپوئل فصل گذشته در فصل عادی لیگ قبرس، کار خود را به عنوان صدرنشین به پایان رساند، اما در بازی‌های پایانی و جدول قهرمانی، جام را به آریس لیماسول واگذار کرد.
سرمربی آپوئل در فصل گذشته، ولادان میلویویچ، سرمربی معروف صربستانی بود. شخصی که سابقه هدایت الاهلی و الاتفاق عربستان، ستاره سرخ بلگراد، پانیونیوس و آ. ا. ک آتن یونان را در کارنامه داشت و ساپینتو جایگزین وی شده است.
لازم به ذکر است که آپوئل با ۲۸ عنوان قهرمانی در لیگ و ۲۱ قهرمانی در جام حذفی، در هر ۲ جام داخلی لیگ این کشور، پرافتخارترین تیم محسوب می‌شود. آن‌ها همچنین ۱۴ قهرمانی سوپرجام را در کارنامه دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
الکی وقت کشی نکنید استقلال نابود میشه
نکونام بیارید بهتره شناخت داره تا تیم رو جمع و جور کنه یه دستیار خارجی خوب براش بیارید
بازیکن هم اینجوری بگیرید سه ساله تا قهرمان آسیا شیم
دروازه پور حمیدی و صوفیانی از رفسنجان
دفاع وسط منتظری و فلاح و مرادمند
دفاع راست حردانی و تیکدری
دفاع چپ نادری و سلمانی
هافبک ابراهیمی امید و مهدی پور و مهری
تهاجمی رضاوند و شکاری
گوشه راست بابایی
گوشه چپ کوشکی
حمله مطهری و آزادی و کاوه رضایی

,پول ساپینتو بدید فردا نگید بخاطر این نرفتیم آسیا میخواید ستقلال نابود کنید پیروزی بره آسیا مشکل مالکیت نداشته باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->