پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

سپاه ارتفاعات کوسالان کردستان را از دست گروهک‌های ضدانقلاب خارج کرد+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۹۳۴۳
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
سپاه ارتفاعات کوسالان کردستان را از دست گروهک‌های ضدانقلاب خارج کرد+ جزئیات
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه ارتفاعات کوسالان از دست گروهک‌های ضدانقلاب خارج شد، گفت: سپاه تلفات بسیاری بر تروریست‌ها وارد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سید‌صادق حسینی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه رزمایش بزرگ سپاه بیت‌المقدس در منطقه کوسالان سروآباد اظهار داشت: این عملیات با نام محرم و با هدف پاک‌سازی بخشی از ارتفاعات مهم و استراتژیک کوسالان از لوث وجود گروهک‌های ضدانقلاب، توسط سپاه اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه منطقه بسیار زیبای کوسالان دارای آب و هوای فوق‌العاده خوب و مکانی برای چرای دام هوارنشینان و عشایر و از ظرفیت‌های مهم گردشگری محسوب می‌شود، افزود: سال‌های متمادی بود که اشرار و ضدانقلاب در نقاط مهم این منطقه حضور پیدا کرده بودند و دست به اقدامات ناامن‌کننده، اخاذی و شرارت می‌زدند و هوارنشینان نمی‌توانستند به ارتفاعات بیایند و از فضای منطقه استفاده و باغات خود را گسترش دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: در همین راستا؛ سپاه با یک عملیات بخش عمده‌ای از ارتفاعات منطقه را از دست گروهک‌های ضدانقلاب خارج و تلفات بسیاری را نیز بر آنان وارد کرد و این عملیات تا پاکسازی کامل این عناصر تروریستی ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، حضور و مشارکت مردم در تامین امنیت پایدار فوق‌العاده اهمیت دارد و ما با همکاری مردم و نیرو‌های سپاه سروآباد و کردستان با پشتیبانی آتش قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این اقدامات را انجام دادیم.

سردار حسینی با بیان اینکه سپاه همواره دغدغه امنیت و آرامش مردم را دارد، تصریح کرد: هر کجا که ما احساس کنیم نیاز به امنیت است و شرارتی رخ داده حتما سپاه ورود خواهد کرد. برای آرامش، آسایش و امنیت مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا بلکه مردم بتوانند به راحتی زندگی و امنیت داشته باشند.

فرمانده سپاه استان کردستان دروغ‌پراکنی رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر شهادت یک نیروی سپاه در این رزمایش را تکذیب کرد و ابراز داشت: این عملیات با موفقیت کامل انجام و امروز رزمندگان از روحیه بالایی برخوردار و مصمم هستند تا منطقه را کاملا از لوث وجود ضدانقلاب پاکسازی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->