زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی: کشور ما پول زیاد دارد اما آدمی که عرضه پول در آوردن داشته باشد کم است

  • کد خبر: ۱۶۹۷۱۲
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی: کشور ما پول زیاد دارد اما آدمی که عرضه پول در آوردن داشته باشد کم است
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه ورزش استان وضعیت خوبی ندارد و من قصد این را ندارم که بگویم جناب جواهری کم کاری کرده‌اند، اما چیزی که موجود است اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام جواد نیک بین در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اظهار داشت: باید قبول کنیم که وضعیت ورزش استان مانند شخصی است که در حال جان دادن است و نفس هایش به شماره افتاده است. الان دیگر به مو رسیده‌ایم و هر لحظه احتمال دارد که این وضعیت هم نابود شود و چیزی از ورزش باقی نماند.

وی در ادامه افزود: ما در استان منابع مالی عظیمی را داریم که باید آن‌ها را محقق کنیم. بعنوان مثال معدن خاف سالیانه ۶۰ هزار میلیارد درآمد دارد، اما سهم ورزش استان از این اعداد و ارقام چیست؟ کشور ما پول زیاد دارد، اما آدمی که عرضه پول در آوردن داشته باشد کم است.

نیک بین به بحث ورزش بانوان هم اشاره کرد و گفت: باید قبول کنیم همان‌طور که ورزش برای آقایان است، برای بانوان هم باید وجود داشته باشد. ورزش بانوان چیزی نیست که برای آن محدودیت قائل باشیم و از جناب تاج‌فیروز تقاضا دارم در این حوزه برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: چند مورد را بصورت تیتروار میگویم و امیدوارم این موارد در اولویت امور سرپرست جدید مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی قرار بگیرد. ورزش باید به دست کارشناسان، نخبگان و پیشکسوتان ورزش اداره شود و امیدوارم این افراد به بدنه ورزش ورود کنند. بحث فوتبال و مدیریتی که در هیئت فوتبال استان صورت گرفته، بر همه واضح و روشن است. متاسفانه هیچ تیم فوتبال لیگ برتری در استان نداریم و این اصلا زیبنده خراسان بزرگ نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->