بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

مودریچ در فکر خداحافظی از تیم ملی

  • کد خبر: ۱۶۹۸۷۶
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
مودریچ در فکر خداحافظی از تیم ملی
کاپیتان تیم ملی کرواسی در آستانه تصمیم‌گیری برای آینده خود در فوتبال ملی است.

به گزارش شهرآرانیوز، فینال امشب (یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲) لیگ ملت‌های اروپا در تصمیم‌گیری «لوکا مودریچ» برای ادامه حضور در تیم ملی کرواسی و یا آویختن کفش‌های خود، نقش اساسی را ایفا خواهد کرد.
مودریچ امشب و دیدار نهایی این تورنمنت برابر اسپانیا، برای صد و شصت و ششمین بار پیراهن کرواسی را بر تن خواهد کرد.
کرواسی با غلیه بر هلند میزبان و اسپانیا با پیروزی مقابل ایتالیا به دیدار نهایی لیگ ملت‌های اروپا رسیده‌اند و ۲ تیم در ورزشگاه دیکویپ روتردام، برای کسب اولین جام خود در این تورنمنت رقابت می‌کنند.
با وجود اینکه لوکیتا در آغاز فصل گذشته ۳۷ ساله شد، اما نقش مهمی را در رئال مادرید و همچنین تیم ملی کشورش ایفا و شطرنجی‌ها را به مقام سومی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت کرد.
با این حال، مودریچ که برای تمدید یک ساله قرارداد خود با رئال مادرید آماده می‌شود، در آستانه یک تصمیم بزرگ برای آینده فوتبالی خود است.
مودریچ پیشتر شایعات پیرامون فشار‌های «کارلو آنچلوتی» سرمربی کهکشانی‌ها به او بابت تمدید قرارداد با رئال مادرید به شرط خداحافظی از تیم ملی را رد کرده است.
وبگاه «یوتارنی لیست» کرواسی گزارش داده مودریچ قصد دارد در پایان بازی با اسپانیا تصمیم نهایی خود را درباره حضور یا عدم حضور در تیم ملی اعلام کند و احتمال قوی وجود دارد که کاپیتان کروات‌ها در تیم ملی باقی بماند.
کرواسی در بین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر ۶ بار در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به میدان خواهد رفت و باید لوکیتا تصمیم بگیرد که می‌خواهد تیمش را در این تورنمنت رهبری کند یا خیر.
مودریچ از سال ۲۰۰۶ در تیم ملی کرواسی حضور دارد و در ۱۶۵ بازی، رکورد ۲۴ گل و ۲۷ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.
کرواسی به همراه مودریچ یک بار نایب قهرمان و یک بار هم به مقام سومی جام جهانی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->