نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هیات ژیمناستیک خراسان رضوی ۴۵ روز بدون رییس و سرپرست!

  • کد خبر: ۱۷۰۱۱۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
هیات ژیمناستیک خراسان رضوی ۴۵ روز بدون رییس و سرپرست!
حکم ریاست هیات ژیمناستیک خراسان رضوی از ۱۵ اردیبهشت ماه به اتمام رسیده در حالیکه مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان بدون توجه به انتخاب سرپرست و جایگزین به جای حسین معماریان، رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی، این هیات را به حال خود رها کرد.

حسین معماریان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر عنوان کرد: حکم ۴ سال ریاستم در هیات ژیمناستیک خراسان رضوی در ۱۵ اردیبهشت به پایان رسید، اما متاسفانه مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان خراسان رضوی مقداری کج‌سلیقگی به خرج داده و فردی را که به عنوان سرپرست هیات ژیمناستیک انتخاب کرد، مورد تایید فدراسیون ژیمناستیک قرار نگرفت.

وی افزود: با تغییر مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی، امیدوارم سرپرست هیات ژیمناستیک به زودی انتخاب شود تا پس از آن فرایند انتخابات هیات برگزار شود.

رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: به عنوان رییس سابق یا سرپرست، کماکان در راس هیات ژیمناستیک استان حضور دارم، اما حکمی نیامده که جانشینی برای من قرار دهند. ایرادی است که بر مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان خراسان رضوی وارد است و آقای هاشمی جواهری هیچ هماهنگی با فدراسیون ژیمناستیک برای این اتفاق نداشت. احتمالا آقای هاشمی‌جواهری می‌دانستند که در حال جابجا شدن هستند و دیگر پیگر قضایای هیات ژیمناستیک استان نبودند.

معماریان ادامه داد: یک صحبت ضمنی با علیرضا تاج‌فیروز داشته‌ام که مدیرکل جدید ورزش وجوانان استان گفته در اولین فرصت فکری به حال ژیمناستیک خراسان رضوی خواهد کرد. از همین رو طی روز‌های آتی جلسه مفصلی پیرامون این موضوع با علیرضا تاج‌فیروز خواهم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->