سرخط خبرها

حمایت‌ها از نکونام نتیجه می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۷۰۱۳۰
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
حمایت‌ها از نکونام نتیجه می‌دهد؟
با اینکه فرهاد مجیدی هم به جمع حامیان جواد نکونام پیوسته، اما همچنان خبری از حضور او در استقلال نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، طی روز‌های گذشته برخی چهره‌های استقلالی از جمله امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور و حتی فرهاد مجیدی با انتشار متن‌هایی در صفحه شخصی خود به حمایت از جواد نکونام پرداخته و حامی حضور او در استقلال شده‌اند.

برخی این حمایت‌ها را به منزله قطعی بودن حضور نکو در استقلال می‌دانند، اما تا به امروز هیچ اتفاق مثبتی دال بر اینکه قرارداد نکونام با استقلال قطعی شود، منتشر نشده است.

مسئولان باشگاه استقلال نیز موضع سکوت اختیار کرده‌اند و درباره نکونام کلامی حرف نمی‌زنند. از طرفی بهتاش فریبا، عضو سابق کمیته فنی استقلال مدعی شده در جلسه‌ای که برگزار شده همگی به جواد نکونام رای داده‌اند تا او سرمربی شود.

هرچند که پیش‌تر خبر‌هایی درباره مخالفت برخی اعضای کمیته فنی با حضور نکونام منتشر شده بود، اما اظهارات فریبا نشان می‌دهد نکونام از رای حداکثری در کمیته فنی برخوردار بوده تا به استقلال بیاید، اما تا کنون هیچ اقدامی در این راستا نشده است.

حتی از راهرو‌های باشگاه استقلال خبر می‌رسد که تا به امروز حتی یک نشست حضوری میان جواد نکونام و حجت کریمی نیز برگزار نشده و تمام خبر‌هایی که در روز‌های گذشته مبنی بر حضور نکونام در استقلال منتشر شده ناشی از پیغام‌هایی بوده که به طور غیرمستقیم به نکونام داده شده است.

با این حال استقلال هنوز فرصت برای انتخاب سرمربی دارد و تا پایان این هفته و نهایتا هفته آینده می‌تواند به این پروسه زمانبر خاتمه دهد و سرمربی خود را برگزیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->