وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی
سرخط خبرها

درباره اکشن خشن کریون شکارچی (2023 Kraven the Hunter ) + تریلر و پوستر

  • کد خبر: ۱۷۰۳۳۶
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
درباره اکشن خشن کریون شکارچی (2023 Kraven the Hunter ) + تریلر و پوستر
نخستین تریلر فیلم Kraven the Hunter با بازی آرون تیلور جانسون توسط سونی پیکچرز منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین تریلر فیلم Kraven the Hunter منتشر شده است. سونی پیکچرز امروز در جریان پنلش در CineEurope اولین تریلر فیلم کریون شکارچی را به‌همراه اولین ویدیو فیلم Madame Web منتشر کرد و در ادامه سونی اعلام کرد که این تریلر به شکل آنلاین در روز چهارشنبه پخش خواهد شد، اما در ادامه این تریلر فاش شد تا سونی مجبور شود این تریلر را زودتر از برنامه اولین خود پخش کند.

در نخستین تریلر فیلم Kraven the Hunter که نسخه Red Band آن که شامل تصاویر بزرگسالانه و خشن است منتشر شده، شاهد گذشته شخصیت کریون شکارچی و منشا پیدایش قدرت‌های او هستیم که در ادامه او تصمیم می‌گیرد تا از پدر و گروهش انتقام بگیرد و از کشتن و نابودی اهدافش ترسی ندارد و برای لحظات کوتاهی هم شخصیت راینو نمایش داده می‌شود. فیلم کریون شکارچی با درجه سنی بزرگسال تولید شده است و در ادامه می‌توانید اولین تریلر این فیلم را تماشا کنید:

علاوه‌بر تریلر، سونی پیکچرز اولین پوستر فیلم Kraven the Hunter را نیز منتشر کرده که با الهام از تصویر کمیک کریون شکارچی در دنیای مارول طراحی شده است. در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

نمایش اکشن خشن در اولین تریلر فیلم Kraven the Hunter دنیای مرد عنکبوتی

آرون تیلور جانسون در نقش کریون شکارچی، فرد هچینگر در نقش آفتاب پرست، آلساندرو نیوولا در نقش راینو، راسل کرو در نقش پدر کریون، آریانا دبوس در نقش کالیپسو، کریستوفر ابوت و لوی میلر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Kraven the Hunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم Triple Frontier، وظیفه کارگردانی فیلم Kraven the Hunter را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی بوده است.

فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اکران شود.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->