نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

آشنایی با لیست خرید نکونام در استقلال

  • کد خبر: ۱۷۰۳۶۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
  • ۱
آشنایی با لیست خرید نکونام در استقلال
جواد نکونام قصد دارد چند بازیکن مطرح لیگ برتر را به خدمت بگیرد.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، با انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال تا حد زیادی سردرگمی در این باشگاه به پایان رسید و قرار است به زودی این مربی تمرینات استقلال را شروع کند.


نکونام که از ۵ روز پیش در جریان حضور در استقلال بود، لیست خرید خود را هم تا حدی مشخص کرده و قصد دارد بازیکنان مطرحی را به خدمت بگیرد.  

نکونام در جمع بندی‌های خود با دستیارانش به این نتیجه رسیده که از یک دروازه‌بان خارجی استفاده کند و برای حسینی رقیب بیاورد. در این راستا قرار است برخی گزینه‌ها به باشگاه داده شود.  

در خط دفاع نیز که استقلال فصل پیش مشکلات بسیاری داشت، تغییراتی حاصل خواهد شد. عارف آقاسی بازیکنی است که به احتمال بسیار زیاد در استقلال حضور خواهد یافت. آقاسی دو فصل پیش در استقلال حضور داشت و به دلایلی از این باشگاه جدا شد و به فولاد رفت.

حالا با بازگشت نکونام قرار است او نیز دوباره به جمع آبی‌پوشان ملحق شود.  

دیگر بازیکنی که مد نظر جواد نکونام و کادر فنی استقلال قرار گرفته مسعود ریگی است. این بازیکن نیز در فهرست بازیکنان جدید استقلال قرار دارد.  

در خط میانی، اما تغییرات استقلال معطوف به این نام نخواهد شد. امیرحسین حسین‌زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی هستند که نکونام صحبت‌های مقدماتی را با آن‌ها انجام داده تا به استقلال ملحق شوند.

اما خط حمله استقلال جدید نیز تغییراتی خواهد داشت. گرچه نکونام روی حفظ محبی تاکید کرده، اما مذاکراتی هم با رضا اسدی داشته تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. مهاجم خارجی هم مد نظر مربیان استقلال قرار دارد تا شاید استقلال فصل بعد تیمی متفاوت و با عیار فنی بالا باشد.  

این لیست درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که نکونام قرار است رحمتی، هاشمی نسب و رجبی را درکادر فنی خود قرار دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
D
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
0
0
سلام اقای دبیر درود بر شرفت تشکر از همکاری شما در مورد سرمربی استقلال انشالله تو زندگیت موفق باشید من از طرف هوادارهای استقلال تشکر میکنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->