میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) اصفهان، میزبان بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی نتیجه بازی محمد بیرانوند در دور مقدماتی تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس | جوان‌ترین ورزشکار ایران در رتبه ۲۱ بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت
سرخط خبرها

مجیدی: دستم در لیست بازیکنان بسته است

  • کد خبر: ۱۷۰۹۶
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
مجیدی: دستم در لیست بازیکنان بسته است
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال دلایل تعویض ستاره تیمش در دربی ۹۱ تهران را بیان کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ فرهاد مجیدی پس از تساوی ۲ - ۲ تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس درباره گل دوم پرسپولیس که یکی از خبرنگاران معتقد بود، مشکوک به آفساید بوده است و جریان کلی بازی اظهار داشت: درباره اتفاقات بازی، کارشناسان نظر بدهند، بهتر است. درباره تعویض مهدی قائدی هم باید بگویم او خسته شده بود و ما به جای این بازیکن تصمیم گرفتیم هافبکی رونده را به بازی اضافه کنیم.

وی افزود: هافبکی رونده را به بازی آوردیم که از پشت به خط حمله اضافه شود و در یک صحنه این اتفاق رخ داد. اگر فرشید پاس را می‌داد، رضاوند می‌توانست تک به تک شود. هدف‌مان این بود بازی را کنترل کنیم و از هافبک‌های رونده تیم‌مان پشت مدافعان حریف استفاده کنیم، چون بعد از نتیجه ۲ بر یک خط دفاعی پرسپولیس کمی جلو آمده بود و می‌خواستیم از این مسئله استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا از زکریا مرادی که آماده حضور در میدان شده بود استفاده نکرد و این تعویض را انجام نداد، اظهار داشت: تمام بازیکنانی که در استقلال حضور دارند، بازیکنانی خوب و باکیفیت هستند. از تیم سال قبل ما ۱۰ تا ۱۵ بازیکن جدا شده‌اند. مثلاً ما برای پست وینگر هفت بازیکن داریم، اما بازیکن بازیساز دو نفر هم نداریم. لیست طوری بسته شده که دست مربی بسته است. زکریا را هم قصد داشتم به بازی بیاورم، اما در آن صحنه که گل خوردیم، این تعویض را انجام ندادم.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->