مستند دوم انتخاباتی مسعود پزشکیان پخش شد کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم رضایی: کناره گیری به نفع جبهه انقلاب، فداکاری است روسیه: ۱۷۱۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) شهردار «حیفا»:باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در رفح به مراحل پایانی رسیده است ۲۱ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد زاکانی بر اجماع ۴ نامزد اصولگرای ریاست جمهوری تاکید کرد فیلم کامل مناظره محمد قوچانی و محمدسعید احدیان درباره رقابت پزشکیان و قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳) المیادین: هر گونه حمله به بیروت با پاسخ کوبنده مقاومت مواجه خواهد شد مناظره قوچانی و احدیان با موضوع «اولویت‌های رئیس‌جمهور آینده» حمله پهپادی مقاومت لبنان به خوابگاه سربازان صهیونیستی حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی (۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار بورل درباره جنگ تمام عیار حزب الله و اسرائیل شهادت یک کودک فلسطینی دیگر در غزه بر اثر گرسنگی سفیر رژیم صهیونیستی از کلمبیا اخراج شد فیلم حمله پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی منتشر شد (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زلنسکی: از بایدن خواستم به ما تسلیحات دوربُرد بدهد

  • کد خبر: ۱۷۱۲۱۹
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
زلنسکی: از بایدن خواستم به ما تسلیحات دوربُرد بدهد
رئیس جمهور اوکراین شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی خود با رئیس جمهور آمریکا خبر داد و گفت که با وی درباره دریافت تسلیحات دوربُرد گفت‌وگو کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین شامگاه یکشنبه اعلام کرد که تلفنی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا گفت‌وگو کرده است.

بر اساس اعلام زلنسکی، وی با بایدن درباره تحولات اخیر روسیه و روند درگیری‌ها در این کشور گفت‌وگو کرده است.

رئیس جمهور اوکراین اضافه کرد که با بایدن درباره توسعه همکاری نظامی با تمرکز بر تسلیحات دوربُرد گفت‌وگو کرده است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین نیز روز پنجشنبه مدعی شده بود که نیرو‌های روسی به دنبال انجام عملیات تروریستی در نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا هستند.

این در حالی است که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین درباره تهدید هسته‌ای که آنها مدعی هستند از روسیه سرچشمه می‌گیرد را بی ارزش خواند و تاکید کرد که اظهارات آنها ارزش پاسخ دادن ندارد. 

هفته گذشته «الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که کشورش در حال دریافت اولین سری از بمب‌های تاکتیکی روسیه است. پوتین از زمستان گذشته اعلام کرده بود که قصد دارند به درخواست مینسک و در پاسخ به تهدید اوکراین علیه بلاروس بخشی از این سلاحها را در خاک بلاروس مستقر کنند.

علیرغم اظهارات بایدن، ایالات متحده گفته که قصد ندارد موضع خود در قبال سلاح های هسته‌ای تاکتیکی را در واکنش به استقرار این سلاح‌ها تغییر دهد و تاکید کرده فعلا هیچ نشانه‌ای مبنی بر آماده شدن روسیه برای استفاده از سلاح هسته‌ای ندیده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->