گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات مشخص شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) سفیر ایران با مقام سعودی در مورد ۲ حاجی بازداشتی رایزنی کرد نامه جوانان بلژیکی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۴ هزار تن برای درمان باید از غزه خارج شوند واکنش کره شمالی به لاف‌ دوستی ترامپ؛ کیم اهمیتی نمی‌دهد سخنگوی کرملین: مسکو به بهبود روابط ترکیه و سوریه علاقه‌مند است با حضور وزیر کشور ستاد اربعین در عراق برگزار شد جنبش جهاد اسلامی فلسطین: با هرگونه فرمولی که اسرائیل را به رسمیت بشناسد مخالفیم اعتراف یک رسانه آمریکایی به موفقیت حوثی‌ها در اخلال کشتیرانی اسرائیل در دریای سرخ حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک ون در لبنان (۲ مرداد ۱۴۰۳) کابینه دولت چهاردهم؛ نامزدهای پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شدند ارائه گزارش وزرای دولت سیزدهم در دیدار با رئیس جمهور منتخب روزنامه هاآرتص: نتانیاهو از یمنی‌ها می‌ترسد پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست معاون وزیر امور خارجه روسیه: مقدمات امضای توافق جامع شراکت راهبردی با تهران تکمیل شده است آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران | تفهیم اتهام وزیر سابق جهاد کشاورزی در پرونده چای دبش تل‌آویو: در صورت توافق ظرف ۶ هفته از غزه خارج می‌شویم آغاز عملیات بازآماد ناوشکن «سهند» در بندرعباس + ویدئو کمال خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است ارتش جمهوری اسلامی: ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرقی با دیوار چهارمتری محصور شد
سرخط خبرها

معاون وزیر کار خبر داد: درخواست قطر برای حضور نیرو‌های متخصص ایرانی

  • کد خبر: ۱۷۱۴۴۷
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
معاون وزیر کار خبر داد: درخواست قطر برای حضور نیرو‌های متخصص ایرانی
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع ساماندهی اعزام نیرو‌های متخصص و ماهر ایرانی به قطر در نشست‌های کارشناسی بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود کریمی‌بیرانوند با اشاره به برگزاری چهار دوره کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و قطر اظهار داشت: توافق‌نامه‌ای در سال ۱۳۷۰ بین دو کشور ایران و قطر با رویکرد اعزام و ساماندهی نیروی کار منعقد شده بود.

وی افزود: تأکید هیئت قطری در سفر جاری به جمهوری اسلامی ایران توسعه و تحقق مفاد تفاهم‌نامه‌ها در حوزه‌های کار و اشتغال است.

معاون وزیر کار گفت: مقامات قطری در حوزه‌های حمل‌و‌نقل، گردشگری و سلامت درخواست اعزام نیروی کار متخصص داشتند و نیازمندی‌های خود را اعلام کردند.

کریمی‌بیرانوند اظهار داشت: چندین جلسه کارشناسی در سطوح مدیران‌کل برگزار شد و به موجب آن صورت‌جلسه‌ای بین دو کشور به امضاء رسید که کمتر از سه ماه دیگر طی یک کمیته مشترک باید نیاز‌های خود را در حوزه‌های مختلف اعلام کنند و ما هم ساز و کار اعزام نیروی کار ماهر را داشته باشیم.

وی افزود: عزمی که در هیئت قطری مشاهده شد می‌تواند در حوزه‌های اشتغال، کارآفرینی و ساماندهی نیروی کار منجر به تحولات اساسی شده و اشتراکات فرهنگی بین دو کشور نیز به توسعه اقتصادی کمک کند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر این‌که موضوع اعزام نیروی کار نباید منجر به خروج نخبگان شود، گفت: حضور و نظارت دولت این مسئله را دارای چارچوب می‌کند و در حوزه‌هایی که نیازمند نیروی ماهر هستیم اعزام نیروی کار به کشور‌های خارجی نخواهیم داشت.

کریمی‌بیرانوند اظهار داشت: با بررسی شیوه حضور نیرو‌های ماهر و متخصص کشورمان در قطر این طرح در ماه‌های آینده عملیاتی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->