نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

علت سقوط هلی‌کوپتر کوبی برایانت نقص فنی نبود

  • کد خبر: ۱۷۲۰۹
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
علت سقوط هلی‌کوپتر کوبی برایانت نقص فنی نبود
بررسی‌های اولیه در سانحه سقوط هلی‌کوپتر بسکتبالیست آمریکایی به همراه هشت نفر دیگر در کالیفرنیا نشان می‌دهد که نقص فنی علت این حادثه نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲۶ ژانویه بود که یک فروند هلی کوپتر حامل کوبی برایانت، بسکتبالیست آمریکایی به همراه هشت نفر دیگر در کالیفرنیای جنوبی سقوط کرد و تمامی سرنشینانش در جا کشته شده و جان باختند.


بر اساس گزارش CNN، محققان و کارشناسان انجمن هوایی فدرال و اداره امنیت حمل و نقل ملی در ایالات متحده آمریکا بعد از تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته دریافته و اعلام کردند که علت سانحه سقوط هلی کوپتر ، نقص فنی و مشکل در موتور آن نبوده است.


آنها در ادامه گزارش‌های اولیه خود ضمن اشاره به تاریخچه پروازهای خلبان، وضعیت آب و هوا و همچنین ارتباطات خلبان با برج مراقبت پرواز اعلام کردند که علت این سانحه ناگوار هوایی احتمالا تغییرات آب و هوایی و تصمیمات خلبان هلی کوپتر بوده است.


البته آنها در این خصوص خاطرنشان کرده‌اند که تحقیقات و بررسی‌های کامل این سانحه هوایی دلخراش تقریبا مدت زمان یک سال به طول خواهد انجامید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->