دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: روی خوب‌دیده‌شدن چهره خراسان رضوی و مشهد برای انتخابات پیش رو سرمایه‌گذاری شود

  • کد خبر: ۱۷۲۱۰۹
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
  • ۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: روی خوب‌دیده‌شدن چهره خراسان رضوی و مشهد برای انتخابات پیش رو سرمایه‌گذاری شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع‌رسانی خراسان رضوی تأکید کرد: لازم است روی خوب‌دیده‌شدن چهره خراسان رضوی و مشهد سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده امروز، ۱۰ تیر، در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در استانداری اظهار کرد: باید بدانیم که ما روابط عمومی جمهوری اسلامی هستیم. در واقع روابط عمومی هر نهادی که باشیم، نهایتا باید به یکدیگر کمک کنیم. در حقیقت همه روابط عمومی‌های استان یک تیم برای رسیدن به یک هدف یعنی جهاد تبیین هستند.

وی اضافه کرد: این روز‌ها خبر‌ها و رویداد‌های خوب در استان ما کم نیست، اما شاید عینکمان مشکل دارد و لازم است دوباره رویداد‌ها را بنگریم. ما هم‌افزایی لازم را برای اطلاع‌رسانی دستاورد‌های نظام نداریم.

حسین‌زاده تصریح کرد: اگر رسانه‌ها به‌درستی عمل کنند، خیلی از بار‌ها از روی دوش کشور برداشته خواهد شد. متأسفانه پررنگ‌کردن خیلی از مشکلات توسط رسانه‌های دشمن صورت می‌گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر لزوم هم‌افزایی بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، آن را موجب رشد مجموعه‌های رسانه‌ای توصیف کرد و افزود: برخی مواقع صلاح بر این است که یک موضوع اطلاع‌رسانی نشود؛ از این رو‌ست که تأکید می‌کنم بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید یک ارتباط مثبت برقرار شود.

حسین‌زاده افزود: در ایام پیش رو لازم است چهره شهر مشهد حاوی امید باشد. بسیاری از شهر‌ها هستند که در آن اتفاقات مثبت و منفی رخ می‌دهد، اما با خود قرار گذاشته‌اند که برچسب منفی بر چهره شهرشان ننشیند. از این رو لازم است ما نیز روی خوب‌دیده‌شدن چهره خراسان رضوی و مشهد سرمایه‌گذاری کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
با سلام، کجای متن خبر صحبتی از انتخابات شده که در تیتر عنوان انتخابات را درج کرده اید؟!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->