پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

همه چیز درباره سریال بازپرس + معرفی بازیگران و زمان پخش و تکرار

  • کد خبر: ۱۷۲۲۸۹
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
  • ۱
همه چیز درباره سریال بازپرس + معرفی بازیگران و زمان پخش و تکرار
سریال بازپرس محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی «احمد معظمی» و تهیه کنندگی «محمدرضا شفیعی» برای شبکه یک تولید شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال بازپرس بر اساس پژوهش دو ساله در پرونده‌های واقعی توسط «حسین تراب نژاد» نوشته شده و با مشارکت مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه به مرحله تولید رسیده است.

 داستان سریال درباره بازپرسی است به نام «صدرا» است که در جریان یک سوء استفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ‌های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه کننده رانت خوار می‌رسد.

زمان پخش و تکرار

 سریال بازپرس در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیفه‌ای از ۱۰ تیر ۱۴۰۲ هر شب از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود و تکرار آن ۱:۵۰ بامداد، ۰۸:۴۵ صبح و ۱۵:۱۵ ظهر است.

بازیگران سریال بازپرس را بیشتر بشناسید:

محسن قصابیان بازیگر اهل خراسان است. او در سال  ۱۳۷۱ با فیلم سینمایی «تونل» جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۹۸ با حضور در فیلم سینمایی «منصور» دیده شد.

فرهاد قائمیان سال ۷۲ با فیلم دمرل جلوی دوربین رفت و با فیلم قارچ سمی سال ۸۰ ارائه داد توانست نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند. او سال ۹۳ به عنوان خادم افتخاری آستان قدس رضوی به زائران امام رضا (ع) خدمت کرد.

محمدرضا شریفی سال ۱۳۷۰ با سریال امام علی جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۷۹ با سریال همسایه‌ها به شهرت رسید.

فریبا کوثری در سال ۱۳۶۷ با فیلم چهره جلوی دوربین رفت و با سریال بی گناهان سال ۸۶ به شهرت رسید.

 مهدی فخیم زاده که سال ۱۳۵۱ با فیلم خانواده سرکار غضنفر جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۷۹ با سریال ولایت عشق به شهرت رسید.

 

همه چیز درباره سریال بازپرس + معرفی بازیگران و زمان پخش و تکرار

اندیشه فولادوند اولین بار در سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۸ سال داشت در فیلم «مریم مقدس» جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۹ ساله بود با سریال «شیدایی» به شهرت رسید.

سید جواد هاشمی که با تئاتر شروع و سال ۱۳۶۵ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم سینمایی «پرواز در شب» جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۸۵ با فیلم اخراجی‌ها به شهرت رسید.

سوگل طهماسبی سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۶ ساله بود با سریال روزگار قریب جلوی دوربین می‌رود. او سال ۱۳۹۴ با سریال «کیمیا» در نقش نرگس مطرح شد.

ایوب آقاخانی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ با رادیو شروع کرد. او اولین بار در سال ۹۲ با سریال داوران بازیگری را نیز تجربه کرد و حالا در اسامی بازیگران سریال بازپرس قرار دارد.

فریبا متخصص در سال ۱۳۶۳ زمانی که ۲۳ ساله بود با فیلم «شب مکافات» جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۷۷ با سریال تولدی دیگر دیده شد.

شهروز دل افکار که با فیلم سینمایی «توماج» در سال ۱۳۸۹ جلوی دوربین رفت و در نهایت سال ۱۳۹۹ با سریال قورباغه مطرح شد.

کاظم هژیرآزاد در سال ۱۳۵۰ وقتی ۲۱ ساله بود با سریال رستم و سهراب جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۶۴ با سریال هوای تازه معروف شد.

پوراندخت مهیمن که از سال ۱۳۶۳ با فیلم «شب شکن» جلوی دوربین رفت و در سریال «آینه» سال ۱۳۶۴ دیده شد.

رسول نجفیان که با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۶۳ با فیلم صف جلوی دوربین رفت، از دیگر بازیگران مطرح کشور، در این سریال نقش‌آفرینی می‌کند.

مجید پتکی در سال ۱۳۷۹ با سریال فردای روشن جلوی دوربین رفت و در سریال گذر از رنج‌ها در سال ۹۱ چهره اش شناخته‌تر شد.

شهین تسلیمی با سریال باغ مظفر سال ۱۳۸۵ جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۸۷ با سریال بزنگان مطرح شد.

سید محمدهادی دیباجی سال ۱۳۸۴ با فیلم جایی در دور دست شروع کرد و با سریال عملیات ۱۲۵ به شهرت رسید.

 

همه چیز درباره سریال بازپرس + معرفی بازیگران و زمان پخش و تکرار

یاسمین معاوی سال ۱۳۹۲ با فیلم سینمایی کلاشینکف جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۹۴ با فیلم غیرمجاز دیده شد.

محسن بهرامی در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۲ ساله بود با سریال روشنایی‌های شهر جلوی دوربین رفت تا اینکه در سال ۱۳۹۶ با سریال نوار زرد به شهرت رسید.

حمیدرضا هدایتی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ با فیلم مسافران شروع کرد و سال ۱۳۸۹ با سریال‌های مختارنامه و درچشم باد شناخته شد.

آذین احرامی فعالیت هنری خود را ابتدا با تئاتر آغاز کرده و ابتدا با تله فیلم در سال ۱۳۸۷ جلوی دوربین رفت و با سریال نوار زرد در سال ۱۴۰۰ شناخته شد.

مهرداد رضایی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی از دیگر اسامی بازیگران سریال بازپرس هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
0
مسخره کردند هر شنبه خلاصه پخش میشه واقعا سیاستون چیه مردم تا شنبه منتظر میمونن قسمت جدید ببینن ولی باز میبینن خلاصه میخواد پخش بشه حالا خوبه که تلوبیون هم هست ولی باز تکرار تکرار. مخاطبینتون رو از دست دادید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->