انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افشای نارضایتی جواد نکونام از نقل وانتقالات استقلال

  • کد خبر: ۱۷۲۵۳۵
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
افشای نارضایتی جواد نکونام از نقل وانتقالات استقلال
جواد نکونام به رغم جذب مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان از نقل وانتقالات تیمش راضی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالی که همه نگاه‌ها به ماجرای حضور بیرانوند در استقلال است و مشخص نیست که سرنوشت این انتقال چه خواهد شد و آیا حجت کریمی می‌تواند این جا به جایی جذاب را به نفع خودش به ثبت برساند، باید به نارضایتی جواد نکونام از نقل وانتقالات استقلال توجه ویژه داشت.

سرمربی استقلال درمصاحبه‌ای که یک روز پیش داشت صراحتا اعلام کرد از وضعیت نقل وانتقالات استقلال ناراضی است. این جمله درست درزمانی از زبان سرمربی استقلال بیرون آمد که مسئولان این باشگاه بعد از جذب مهرداد محمدی قرارداد آرمین سهرابیان را هم منعقد کردند، اما نکونام همچنان از آنچه در باشگاه در حال رخداد است، رضایت ندارد و اعتقاد دارد نقل و انتقالات به سود تیمش پیش نرفته است.

دلیل نکونام برای بیان این جملات کاملا روشن است. او مهدی قایدی را ازدست رفته می‌بیند و وضعیت محمد محبی نیز کاملا نامشخص است و باشگاه استقلال به رغم تمام وعده‌هایی که داده هنوز نتوانسته حق انتقال این بازیکن را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.

ازسویی سیلوا نیز قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کرده و هنوز اقدامی در راستای منصرف کردن این مدافع برزیلی انجام نشده است.

جواد نکونام به خوبی می‌داند که از دست دادن ۳ عنصر مهم این باشگاه چه مصائبی به دنبال دارد و به همین دلیل او بابت نقل وانتقالات باشگاه استقلال ابراز خرسندی نکرده است.

از سویی نکونام در بدو مذاکرات خود با باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرده بود که عارف آقاسی اولویت او درخط دفاع است، اما مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند این بازیکن را راضی به حضور در استقلال کنند وبا آرمین سهرابیان که اولویت سرمربی آبی‌ها نبود قرارداد منعقد کردند.

سعید مهری نیز قراردادش را فسخ کرده و نکونام خودش به تکاپو افتاده تا این بازیکن را منصرف کند، اما این بازیکن هم دستمزد بیشتری می‌خواهد که مسئولان استقلال اقدامی در این راستا انجام نداده‌اند.

اینکه دراستقلال موجی به راه افتاده تا بیرانوند جذب شود قطعا می‌تواند اتفاق مهمی باشد، اما سوال این است که اگر بیرانوند جذب شود دردیگر خطوط نیز استقلال گزینه‌های مناسبی خواهد داشت؟

شاید جذب بیرانوند به لحاظ روحی ضربه مهلکی برپیکر تیم حریف باشد، اما بی تردید استقلال باید در دیگر خطوط نیز تقویت شود و این طور نیست که تمام مشکلات استقلال با جذب یک دروازه‌بان شاخص حل شود و یارگیران در باشگاه استقلال باید همه جوانب را درنظر گرفته و مانع از کاهش توان این باشگاه شوند.

درواقع نگرانی نکونام هم همین است...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->