نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها
علم و ورزش

۶ ورزش با کالری‌سوزی بالا برای کاهش وزن

  • کد خبر: ۱۷۲۵۴
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
۶ ورزش با کالری‌سوزی بالا برای کاهش وزن
اگر می‌خواهید کاهش وزن بدون بازگشت را تجربه کنید، باید طبق یک برنامه ورزشی اصولی همراه با تغذیه پیش بروید. در ادامه ورزش‌هایی با کالری‌سوزی بالا معرفی می‌شود. این ورزش‌ها علاوه‌بر کالری‌سوزی بالا شما را به‌سمت عضله‌سازی هدایت می‌کنند.

با دویدن چقدر کالری می‌سوزانم؟
مهم‌ترین مزیت دویدن این است که کاملا رایگان است. فقط کافی است به یک پارک بروید و با کفش مناسب شروع به دویدن کنید. اگر آهسته می‌دوید، می‌توانید در حدود ۶۰ دقیقه ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری بسوزانید.

دوچرخه‌سواری
ازاین‌بابت مطمئن باشید که دوچرخه‌سواری باعث می‌شود چربی‌سوزی بالایی را تجربه کنید. دوچرخه‌سواری با سرعت معمولی کمک می‌کند در ۶۰دقیقه ۶۰۰کالری بسوزانید.

شنا
شنا ورزشی است که کل بدنتان را به کار می‌اندازد، برای مفاصلتان هم خوب است؛ چون برخلاف دویدن، هیچ فشاری روی آن‌ها نمی‌آورد و اگر در دریا هم شنا می‌کنید، آب شور دریا تأثیر خوبی روی سلامت پوستتان خواهد داشت. می‌تواند بیش از ۷۰۰ کالری در ۶۰ دقیقه بسوزانید.

کراس‌فیت
اگر کراس‌فیت را درست انجام دهید، این ورزش می‌تواند شما را به یک سوپرمن تبدیل کند. با انجام ۳۰ دقیقه ورزش کراس‌فیت، ۵۰۰ کالری خواهید سوزاند؛ اما حقیقت این است که در صورت نداشتن تغذیه درست، شدت بالای این ورزش ممکن است موجب شود به‌جای چربی‌سوزی عضلاتتان را بسوزانید.

کیک‌بوکسینگ
کیک‌بوکسینگ یا مشت‌زدن به کیسه بوکس، کالری زیادی می‌سوزاند. برای افرادی‌که می‌خواهند وزن کم کنند، در این ورزش اتفاق خوبی می‌افتد. با نیم‌ساعت تمرین کیک‌بوکسینگ علاوه‌بر تجربه بیش از ۳۰۰ کالری، عضله‌سازی هم خواهید داشت.

فوتبال
یک فوتبالیست معمولی طی ۹۰ دقیقه از یک مسابقه ۱۱ تا ۱۳کیلومتر می‌دود. بازیکنان بیشتر زمان بازی در حال آهسته‌دویدن هستند، اما دراین‌میان گاهی باید با نهایت سرعت بدوند. به‌علاوه بازی شامل تکل و پرش‌های زیاد هم می‌شود. در هر مسابقه ۹۰۰کالری خواهید سوزاند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->