نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

مالکیت مشترک استقلال و استقلال خوزستان!

  • کد خبر: ۱۷۲۶۶۳
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
  • ۱
مالکیت مشترک استقلال و استقلال خوزستان!
باشگاه استقلال به دلیل اشتراک مالکیتی با استقلال خوزستان باید به سرعت مالک جدیدی را معرفی کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر مجموع تیم‌هایی که زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی قرار دارند به عدد دو رسیده است. هم استقلال تهران و هم استقلال خوزستان زیر نظر این وزارتخانه اداره می‌شوند وبرای تایید مجوز حرفه‌ای باید یکی از این دو تیم از زیر چتر حمایتی وزارت اقتصاد و دارایی خارج شود.

گفته می‌شود باشگاه استقلال خوزستان به دلایلی قادر به خروج از زیر چتر حمایت وزارت اقتصاد ودارایی نیست و این باشگاه استقلال است که باید برای خود متولی جدیدی را پیدا کند! درهمین راستا شنیده می‌شود که به احتمال زیاد باشگاه استقلال بار دیگر زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره خواهد شد.


هرچند که اکنون نیز بسیاری از تصمیم گیری‌های این باشگاه از سوی مسئولان وزارت ورزش انجام می‌شود، اما روی کاغذ باشگاه استقلال زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی قرار دارد، اما با توجه به صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر و هم زمان شدن حضور دو تیم با یک متولی درلیگ برتر باشگاه استقلال باید تغییراتی در شکل اداره خود ایجاد کرده و زیر نظر یکی دیگر از وزارتخانه‌ها به طی طریق ادامه دهد. با توجه به اینکه هرسال باید مدارک باشگاه‌ها جهت تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود، باشگاه استقلال باید به سرعت تکلیف این موضوع را مشخص کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
0
0
عالی استقلال خوزستان

شباب الاهواز
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->