ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد زخمی شدند وزارت خارجه روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود هشدار پادشاه اردن برای عواقب کنترل اسرائیل بر گذرگاه رفح جزئیاتی تازه از پرونده رابرت مالی ستاد انتخابات کشور از پایان زمان تبلیغات در ساعت ۸ صبح فردا خبرداد مقام سازمان ملل: جنگ غزه در مقطع بحرانی و حساس قرار دارد آمریکا: اسرائیل در حمله اخیر خطوط قرمز را نقض نکرده است مصر: جامعه جهانی در جلوگیری از یورش اسرائیل به رفح ناکام ماند حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردن: حمله شهرک نشینان به کاروان کمک‌های غزه جنایت است مشاور اسماعیل هنیه: نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | دولت از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیست سردار فدوی: دولت و سپاه درکنار یکدیگر رفع مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح هلاکت یک تاجر اسرائیلی در مصر ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند
سرخط خبرها

روسیه از مکان فرمانده واگنر اطلاعی ندارد

  • کد خبر: ۱۷۳۰۹۷
  • ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
روسیه از مکان فرمانده واگنر اطلاعی ندارد
سخنگوی کرملین امروز (جمعه) گفت، مسکو اطلاعی ندارد که آیا رئیس گروه واگنر در روسیه است یا خیر و نمی‌خواهد درباره خروج صد‌ها تن از اعضای این گروه نظامی خصوصی از جمهوری آفریقای مرکزی اظهارنظر کند.

به گزارش شهرآرانیوز، ششم ژوئیه سال جاری میلادی رسانه‌های آفریقایی گزراش کردند که بیش از ۵۰۰ تن از اعضای گروه واگنر از شهر‌های "بیرآئو"، "موین-سیدو" و "باتانگافو" خارج شده‌اند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت مسکو اطلاعی درباره دلایل احتمالی این خروج گسترده نیرو‌های واگنر از جمهوری آفریقای مرکزی دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم درباره این مساله اظهارنظر کنم. همچنین اطلاعی از این مساله هم نداریم که یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر کجاست.

وی درباره اینکه آیا پریگوژین در روسیه است، چیزی که الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس روز پنج‌شنبه گفته بود، اعلام کرد: نمی‌توانم چیزی بگویم. ما اطلاعی در این مورد نداریم و من نمی‌توانم چیزی به آن مطالبی که قبلا بیان کردیم، اضافه کنم.

روز پنج‌شنبه لوکاشنکو گفته بود که پریگوژین در بلاروس نیست بلکه در سن پترزبورگ است.

وی افزود، مقام‌های بلاروسی اردوگاه‌هایی برای واگنر ایجاد نکرده‌اند؛ اما به نیرو‌های این گروه پیشنهاد داده‌اند تا اگر موافق باشند برایشان اردوگاه‌های نظامی دوران شوروی را در بلاروس مهیا کنند. اما نیرو‌های واگنر درباره محل اقامت خود نظر متفاوتی داشتند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->