تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه
سرخط خبرها

با هلاکت تروریست‌ها حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان پایان یافت

  • کد خبر: ۱۷۳۱۴۹
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
با هلاکت تروریست‌ها حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان پایان یافت
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز تعدادی افراد مسلح به کلانتری 16 واقع در جنوب مصلی اهل سنت زاهدان حمله کردند.

این افراد مجهز به کمربند انتحاری بودند که دو‌ نفر اقدام به انفجار کردند.

هم‌اکنون صدای درگیری در اطراف کلانتری به گوش می‌رسد.

برخی منابع از تلاش مهاجمان برای ورود به کلانتری از طریق انفجارهای انتحاری خبر داده‌اند. هرچند معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، صدای انفجارهای شنیده شده را ناشی از انفجار نارنجک دانست نه انفجار انتحاری.

علی کیخا یکی از نیروهای پلیس، در این درگیر به شهادت رسیده است.

مهاجمان تروریست در ورود به کلانتری و تصرف آن ناموفق بوده‌اند و در حال حاضر از روی یکی از برجک‌های کلانتری به سمت عوامل پلیس تیراندازی می‌کنند.

همزمان نیروهای پلیس از داخل و نیروهای امنیتی از خارج کلانتری، مهاجمان را در محاصره قرار داده‌اند. تبادل آتش بین طرفین همچنان ادامه دارد.

حداقل یکی از نیروهای تروریست توسط تک‌تیرانداز پلیس به هلاکت رسیده است.

دقایقی پیش با هلاکت دومین تروریست، عملاً درگیری به پایان رسید.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->