ببینید | یکی از لوکیشن‌های فصل دوم سریال The Last of Us Part در ونکوور کانادا «مصائب شیرین ۲» با بازی رضا داودنژاد اکران می‌شود؟ برنده جایزه ۱۰۰ هزار یورویی دوبلین معرفی شد فیلمی بی‌ادعا از به‌تصویرکشیدن انسانی پرادعا و ایدئال‌گرا | نگاهی به فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به‌بهانه اکران آنلاین بازگشایی سینما‌های کشور از امروز (۵ خرداد ۱۴۰۳) خلق آثار هنری در رثای رئیس جمهور شهید جایزه نوعی نگاه جشنواره کن به «سگ سیاه» رسید مرد میدان که نمی‌بایست در بستر بمیرد | اشعار جدید برای رئیس جمهور شهید ادامه تولیدات قطعات موسیقی و نماهنگ‌ برای رئیس‌جمهور شهید «اصغر فرهادی» در جمع داوران جشنواره ترایبکا صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ خبرنگار سوری: مردم ایران به رئیس جمهور خود اعتقاد داشتند رکوردشکنی و رونق، دستاورد دولت رئیس‌جمهور شهید در هنرهای نمایشی و موسیقی حضور هنرمندان مشهدی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی برگزاری «شب خاطره» به یاد «خادمان ملت» چهره غمگین «ابراهیم حاتمی کیا» در مراسم تشییع شهید رئیسی + عکس فیلم‌های شبکه نمایش به مناسبت هفته مقاومت + زمان پخش
سرخط خبرها

فیلم «قلهک» با حضور بازیگران شناخته‌شده آماده اکران شد

  • کد خبر: ۱۷۳۱۷۷
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
فیلم «قلهک» با حضور بازیگران شناخته‌شده آماده اکران شد
مصطفی شایسته تهیه‌کننده و کارگردان سینما از اتمام ساخت فیلم سینمایی «قلهک» با حضور بازیگران باتجربه و شناخته‌شده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی شایسته تهیه‌کننده و کارگردان سرشناس سینمای ایران که کارگردانی دو فیلم سینمایی «خرچنگ» و «قلهک» را برعهده دارد، ضمن اشاره به روند ساخت و تولید این دو فیلم گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «قلهک» تمام شده و تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ آن هم به پایان رسیده است؛ بنابراین طی چند روز آینده، فیلم را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه خواهیم کرد.

او ادامه داد: فیلم سینمایی «خرچنگ» نیز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و ظرف ۱۰ روز آینده، فیلم‌برداری آن آغاز خواهد شد.

شایسته درباره ترکیب عوامل و بازیگران حاضر در فیلم سینمایی «خرچنگ» گفت: ترکیبی از عوامل و بازیگران باتجربه و جدید در «خرچنگ» حضور خواهند داشت. همان‌گونه که برای ساخت «قلهک» نیز از چنین ترکیبی استفاده کردیم. من همواره تلاش می‌کنم به غیر از بازیگران باتجربه و شناخته‌شده، از بازیگران جوان و مستعدی که تحصیلات هنری دارند نیز استفاده کنم. اساسا اینکه بازیگرانم دارای تحصیلات و تجربیات مرتبط با رشته‌های هنری به‌ویژه سینما و تئاتر باشند، برایم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

این فیلمساز شناخته‌شده سینما با اشاره به ژانر این دو اثر سینمایی عنوان کرد که هر دو فیلم، درون‌مایه طنز دارند.

شایسته درباره برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای اکران این دو اثر سینمایی گفت: در ارتباط با «قلهک»، درصدد هستیم تا به محض صدور پروانه نمایش آن، فیلم را در سینما‌های کشور اکران کنیم. درباره اکران «خرچنگ» هم پس از پایان مراحل ساخت فیلم، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->