سخنگوی وزات خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار استان قم با حضور رئیسی افتتاح شد بلوغ ایران در حوزه دانش و صنعت هسته‌ای رئیسی: افز‌ایش سرعت اینترنت در اولویت کار دولت قرار دارد | حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید + فیلم پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز برگزاری انتخابات سناتور آمریکایی: اسرائیل به استاندارد‌های بشردوستانه پایبند باشد مقام حماس: اسرائیل از مذاکرات صلح به عنوان پوششی برای حمله به رفح استفاده می‌کند گروسی: نگران رزمایش هسته‌ای روسیه هستیم تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی
سرخط خبرها

موافقت پلیس سوئد با درخواست آتش زدن تورات و انجیل

  • کد خبر: ۱۷۴۱۲۷
  • ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
موافقت پلیس سوئد با درخواست آتش زدن تورات و انجیل
پلیس سوئد امروز (جمعه) با درخواست برگزاری تجمع برای سوزاندن تورات و انجیل در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های سوئدی می‌گویند پلیس سوئد با درخواست مجوز برای سوزاندن کتب آسمانی یهودیان و مسیحیان موافقت کرده و تجمع فردا و در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم برگزار خواهد شد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که مردی ۳۰ ساله این درخواست را داده است.

به گزارش رسانه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز، این مرد گفته است که چنین تجمعی پاسخی است به آتش زدن قرآن در مقابل مسجد استکهلم و همچنین تجمعی نمادین «در حمایت از آزادی بیان» است.

زیو نوو کولمان، سفیر رژیم صهیونیستی در سوئد گفت که از درخواست‌ها برای سوزاندن کتاب مقدس شوکه و وحشت زده شده است. او اوایل ژوئیه در توییتر خود در این خصوص نوشت: «این کار به وضوح یک عمل نفرت انگیز است که باید متوقف شود». 

گفتنی است، پیش از این آتش زدن و هتاکی به قرآن که مجوز آن از سوی پلیس سوئد صادر شده بود، واکنش شدید مسلمانان در سراسر دنیا را به همراه داشت. مقامات کشور‌های مسلمان اقدام سوئد را محکوم کرده و بیان کردند که آزادی بیان نباید توجیه و دستاویزی برای بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان در سراسر جهان شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->