زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
سرخط خبرها

حمله خرس به ۳ نفر از اهالی روستایی در آذربایجان شرقی + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۴۱۳۱
  • ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
حمله خرس به ۳ نفر از اهالی روستایی در آذربایجان شرقی + فیلم
۳ نفر از اهالی روستای سرد‌ها در استان آذربایجان شرقی مورد حمله خرس قهوه‌ای قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، پزشک طب اورزانس بیمارستان امام خمینی سراب گفت: ۳ نفر از اهالی روستای سرد‌ها از توابع بخش مرکزی این شهرستان مورد حمله خرس قهوه‌ای در دامنه ارتفاعات بزقوش قرار گرفته بودند که با مراجعه به این مرکز درمانی معالجه و تحت مداوا قرار گرفتند.

دکتر خدایاری با اشاره به وضعیت درمانی حادثه دیدگان گفت: مردی ۵۳ ساله از ناحیه سینه و کتف زخمی شده بود که بصورت سرپایی معالجه و ترخیص شد. فرد دیگری ۵۴ ساله نیز از ناحیه دوپا مورد حمله خرس قرار گرفته بود که در بخش جراحی تحت مداواست و نوجوانی ۱۴ ساله از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت شدید شده بود و به دلیل وخامت حال به مرکز استان اعزام شد.

بنا به اظهارات شاهدان عینی یک قلاده خرس قهوه‌ای به همراه دو توله خود از یک ماه پیش با نزدیک شدن به مزارع و باغات این روستا کشاورزان را مورد حمله قرار داده موجب ترس ساکنین می‌شوند.

اهالی روستا با بیان اینکه ترس از خرس قهوه‌ای موجب خلل در کار کشاورزی آن‌ها شده اظهار کردند موضوع را چندین بار با ادارات مرتبط از جمله اداره محیط زیست مطرح کردند، اما نتیجه‌ای نداشته است.

روستای سرد‌ها با حدود ۱۵۰۰ نفر جمعیت در جنوب غربی شهرستان سراب در دامنه رشته کوه‌های بزقوش واقع شده است.

گفتنی است دامنه ارتفاعات بزقوش در سراب از زیستگاه‌های طبیعی خرس قهوه‌ای است.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->