نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بیک: آتلوس اوریستیاداس برای من یک فرصت است!

  • کد خبر: ۱۷۴۳۶۰
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
بیک: آتلوس اوریستیاداس برای من یک فرصت است!
محمدرضا بیک بعد از عقد قرارداد با تیم جدیدش، از برنامه‌های بزرگی که در سر دارد، صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دریافت‌کننده قدرتی والیبال ایران که چندسالی است در اروپا بازی می‌کند، با عقد قراردادی یک‌ساله راهی تیم آتلوس اوریستیاداس یونان شد. محمدرضا بیک که فصل پیش عنوان بهترین دریافت‌کننده لیگ فنلاند را به خود اختصاص داده بود، با تیم آکاوالی مقام نایب‌قهرمانی لیگ این کشور را کسب کرده بود و به‌دنبال تجربه جدیدی است. تیم آتلوس اوریستیاداس یونان که فصل قبل رتبه هشتم را در لیگ‌برتر یونان کسب کرده، با فعالیتی که در بازار نقل‌وانتقالات داشته است، به نظر می‌رسد برنامه‌های بزرگی برای اولین تجربه‌اش در سر دارد و حالا این والیبالیست مشهدی به عنوان دومین بازیکن از والیبال ایران در لیگ یونان، عازم این کشور خواهد شد تا چالش جدیدی را تجربه کند. بیک که به اعتقاد خیلی‌ها جایش در تیم ملی کشورمان خالی است، این روز‌ها در مشهد به صورت انفرادی تمرین می‌کند تا خودش را برای حضور در تمرینات تیم جدیدش آماده کند. تیمی که به گفته او در راه رسیدن به قله‌های والیبال جهان برایش یک پله مهم به شمار می‌آید.

دوماه است در مشهد تمرین می‌کنم

ستاره مشهدی والیبال کشورمان درباره آخرین وضعیتش گفت: تقریبا دو ماه است که مسابقات لیگ فنلاند تمام شده و به مشهد آمده‌ام، اما تمرینات بدن‌سازی‌ام را زیر نظر مربی خصوصی دنبال کردم تا از وضعیت مسابقه دور نباشم. همیشه سعی کرده‌ام تجربه‌های جدیدی کسب کنم و این تجربه‌ها را در راه کامل‌شدن خودم استفاده کنم. به همین دلیل از ابتدا با برنامه‌ریزی وارد اروپا شدم و منتظرم تا در بهترین فرصت به یک لیگ بزرگ‌تر بروم.
محمدرضا بیک در ادامه افزود: لیگ یونان یکی از لیگ‌های معتبر اروپاست و بازیکنان مطرحی در این کشور بازی می‌کنند. من هم از این فرصت استفاده کردم و پیشنهاد تیم آتلوس اوریستیاداس را قبول کردم تا در اتمسفر والیبال این کشور بتوانم خودم را برای رقابت‌های بزرگ‌تر آماده کنم.

سطح والیبال یونان پایین نیست

دریافت‌کننده قدرتی والیبال ایران درباره سطح والیبال در یونان و اینکه گفته می‌شود سطح مسابقات در این کشور بسیار پایین است هم گفت: والیبال در یونان روند صعودی گرفته است و فدراسیون این کشور برنامه‌های خوبی برای ارتقای والیبال در اینجا دارد. حضور ستاره‌هایی مانند تونچک اشترن و جی بلانکنائو هم در این راستا بوده است. لیگ والیبال یونان از اواسط مهر شروع می‌شود و براساس جدول زمان‌بندی که باشگاه به من داده است، باید تا اوایل شهریور خودم را به باشگاه معرفی کنم.
بهترین دریافت‌کننده قدرتی فصل گذشته لیگ فنلاند، درباره تیم جدیدش و اوضاع این باشگاه هم گفت: تیم آتلوس اوریستیاداس در شهر اریستیادای یونان قرار دارد. این شهر در شمال‌شرقی یونان قرار دارد و به کشور‌های مقدونیه، بلغارستان و ترکیه نزدیک است. از لحاظ آب‌وهوایی نسبت به فنلاند که پیش‌تر بازی می‌کردم، اوضاع بهتری دارد. در فنلاند بیشتر شهر‌هایی که می‌رفتیم، پوشیده از برف بود و هوای خیلی سردی را تجربه می‌کردیم، اما چیزی که من از شهر اریستیادا شنیدم، این است که آب‌وهوای خیلی خوبی دارد. تیم ما هم امسال تازه به لیگ‌برتر صعود کرده است و امیدوارم در اولین حضورم در لیگ این کشور عملکرد خوبی داشته باشم.

تیم ملی در حال پوست‌اندازی است

محمدرضا بیک به عملکرد تیم‌ملی در مسابقات لیگ ملت‌ها هم واکنش نشان داد و گفت: مسابقات هفته آخر را کنار بگذارید. چون نه از لحاظ بازیکن و نه کادرفنی وضعیت ایده‌آلی داشتیم، اما در دو هفته اول به نظر من نتوانستیم نمایش همیشگی‌مان را ارائه بدهیم. البته نباید فراموش کنیم که تیم‌ملی پوست‌اندازی کرده و اوضاع مقداری متفاوت بود.
وی در پایان مدعی شد: یک واقعیتی را هم باید بگویم؛ اینکه انتظار داشتم در این مرحله حضور داشته باشم. با توجه به عملکرد خوبی که در لیگ فنلاند ارائه داده بودم، انتظار داشتم به تیم‌ملی والیبال دعوت شوم، اما به نظر کادرفنی احترام می‌گذارم و دوباره همه تلاشم را به کار خواهم گرفت تا نظر کادرفنی تیم‌ملی را جلب کنم و در اردو‌های بعدی حضور داشته باشم. من سابقه کار با آقای بهروز عطایی را در تیم‌ملی نوجوانان و جوانان دارم و ایشان از من شناخت دارد، اما یک واقعیتی هم وجود دارد و اینکه تیم‌ملی در پست دریافت‌کننده با ترافیکی از بازیکنان باکیفیت روبه‌رو شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->