«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

«آسمان دوست داشتنی» در راه «کارتون کلاب» ایتالیا

  • کد خبر: ۱۷۴۶۲۸
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
«آسمان دوست داشتنی» در راه «کارتون کلاب» ایتالیا
پویانمایی «آسمان دوست داشتنی» فینالیست سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کاتونی «کارتون کلاب» کشور ایتالیا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پویانمایی «آسمان دوست داشتنی» به نویسندگی و کارگردانی امیر مهران از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فینالیست سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کانونی «کارتون کلاب» کشور ایتالیا شد.

این جشنواره یکی از شناخته شده‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی سینمای ایتالیاست که به انیمیشن اختصاص دارد.

امسال در بخش مسابقه جشنواره «کارتون کلاب» فیلم‌های انیمیشن کارگردانان حرفه‌ای، شرکت‌های سازنده ایتالیایی و خارجی و استودیو‌هایی که یک نمای کلی از روند رو به رشد صنعت انیمیشن و پیشرفت در تکنیک‌های انیمیشن دارند، انتخاب شده بودند.

بر همین اساس «ده سالگی» به کارگردانی فاطمه جعفری، «آسمان دوست داشتنی» به کارگردانی امیر مهران و «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی پویانمایی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند که در این جشنواره حضور داشتند.

پویانمایی «آسمان دوست داشتنی» یک اثر درام است که به موضوع جنگ می‌پردازد و زمان آن ۱۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه است.

جشنواره فیلم‌های کارتونی «کارتون کلاب» در سال ۱۹۹۵، آغاز به کار کرد و یک‌سال بعد به‌صورت بین‌المللی برگزار شد.

این جشنواره با بیش از ۳۰۰ فیلم کوتاه انیمیشن از ۵۰ کشور در سراسر جهان به یک رویداد بزرگ تبدیل شده است و جوایز مختلفی را به بهترین انیمیشن‌های کوتاه تولید شده در جهان با حضور صد‌ها مهمان ایتالیایی و خارجی اهدا می‌کند.

سی‌ونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کارتونی کارتون کلاب از ۱۹ تا ۲۵ تیر (۱۰ تا ۱۶ جولای) در شهر ریمینی ایتالیا برگزار شد.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->