نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: به قهرمانی امیدوار شدیم

  • کد خبر: ۱۷۵۸۱۵
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: به قهرمانی امیدوار شدیم
سرمربی مشهدی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: با برد خوبی که امروز کسب کردیم، امیدوار شدیم که در بازی نهایی مسابقات هم حاضر شویم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید مرتضایی درخصوص بازی امروز تیمش مقابل ازبکستان گفت: بردن تیم بزرگی مثل ازبکستان شادی هم دارد و من از همین جا این برد را به مردم خوب افغانستان تبریک می‌گویم. در لحظات پایانی با استقامت و تلاشی که بازیکنانم داشتند موفق شدیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم و آن هم در شرایطی رقم خورد که در بیشتر دقایق بازی گلر اصلی مان را دراختیار نداشتیم.

وی در ادامه افزود: تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و بعد از این باید از این تجربه درس بگیریم. همان طور که سال گذشته با ۵ گل مقابل این تیم شکست خوردیم و از آن باخت درس‌های بزرگی گرفتیم و امروز توانستیم آن را جبران کنیم. هنوز کار ما اینجا تمام نشده و تازه اول راه هستیم. باید با همین کیفیت به کارمان ادامه بدهیم تا در آینده فوتسال افغانستان تبدیل به یکی از قدرت‌های منطقه شود.

سرمربی مشهدی تیم ملی فوتسال افغانستان در پایان گفت: از اول با هدف حضور در جمع ۴ تیم نهایی وارد مسابقات شده بودیم، اما با نتیجه‌ای که امروز گرفتیم به حضور در دیدار نهایی و حتی قهرمانی هم فکر می‌کنیم. البته شاید گفتن این حرف کمی زود و رویایی به نظر برسد، ولی برای رسیدن به آن همه تلاش مان را خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->