اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

هایجک کین، کلید خوشبختی شیاطین سرخ

  • کد خبر: ۱۷۶۰۹۴
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
هایجک کین، کلید خوشبختی شیاطین سرخ
منچستریونایتد می‌خواهد مهاجم انگلیسی را از چنگ بایرن درآورد.

تاتنهام تصمیم بزرگی درباره آینده ارزشمندترین دارایی‌اش دارد. هری کین وارد آخرین سال قراردادش با لندنی‌ها شده است و باشگاه‌های بزرگ اروپا برای جذب او به‌خط شده‌اند. بایرن‌مونیخ با خود بازیکن به توافق رسیده است، هرچند که پیشنهاد ۹۰ میلیون‌دلاری آن‌ها را تاتنهامی‌ها رد کردند و به نظر می‌رسد که دنیل لوی، رئیس تاتنهام، به کمتر از ۱۲۸ میلیون دلار برای فروش ستاره تیمش راضی نخواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن هم دیگرمشتری مهاجم بیست‌ونه‌ساله است. در این بین از منچستریونایتد هم به‌عنوان مقصد احتمالی کین نام برده می‌شد و تنهاخ علاقه زیادی به جذب او داشت، اما تاتنهامی‌ها تا چندهفته پیش علاقه‌ای به فروش مهاجمشان به رقیب دیرینه نداشتند. با وجود این، به نظر می‌رسد اگر شیاطین سرخ با پیشنهادی جذاب وارد میدان شوند، شانس اینکه کین حضور در اولدترافورد را به آلیانز آرنا و پارک‌دوپرنس ترجیح دهد، وجود دارد. کین به‌دنبال شکستن رکورد گل‌زنی آلن شیرر در لیگ‌برتر و تبدیل‌شدن به برترین گل‌زن تاریخ این رقابت‌هاست و می‌تواند با پیراهن یونایتد از آن عبور کند.

فروش ستاره‌ها برای خرید کین

تنهاخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از اینکه تیمش در بازی دوستانه ۲-۰ مقابل آرسنال پیروز شود، عزم یونایتد برای خرید بازیکن هجومی جدید را تأیید کرد. سرمربی هلندی شیاطین سرخ گفت: باید بیشتر گل بزنیم. این مشکل پارسال ما بود و باید این فصل بتوانیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

کین می‌تواند کلید حل مشکل منچستر باشد؛ بازیکنی که در سال‌های گذشته عملکرد درخشانی در گل‌زنی از خود به‌جا گذاشته است. یونایتد تا به اینجا بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای جذب میسون مونت و آندره اونانا هزینه کرده است. حالا آن‌ها باید چند بازیکنشان را بفروشند تا بتوانند بودجه کافی برای جذب کین را به‌دست بیاورند. شنیده می‌شود که منچستری‌ها آماده هستند تا یازده بازیکنشان را در صورت رسیدن پیشنهاد‌های مناسب بفروشند که در این بین هری مگوایر و جیدون سانچو در صدر فهرست قرار دارند.

هیچ دلیلی برای مگوایر وجود ندارد که پس از گرفته‌شدن بازوبند کاپیتانی، همچنان با شیاطین ادامه دهد. سانچو هم پس از دو فصل حضور در اولدترافورد، هنوز درخشش لازم را ندارد. یونایتد همه ۹۴ میلیون دلاری را که در سال ۲۰۲۱ برای خرید او به بوروسیا دورتموند پرداخت کرد، پس نخواهد گرفت، اما این بازیکن بیست‌وسه‌ساله هنوز ارزش زیادی در بازار دارد. بازیکنانی مانند آنتونی مارسیال، دنی فن‌دبیک و فرد نیز دیگرگزینه‌های جدایی هستند.

یونایتد با هویلوند به سیتی نمی‌رسد

یونایتد در روز‌های گذشته به‌دنبال راسموس هویلوند، مهاجم جوان آتالانتا، بوده است؛ بازیکن بیست‌ساله‌ای که به او لقب ارلینگ هالند دانمارکی را داده‌اند. یونایتد با هویلوند که درمجموع ۱۰ گل در فصل گذشته سری‌آ به ثمر رسانده، به توافق شخصی رسیده، اما آتالانتا برای فروش این بازیکن مبلغی بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته است. خرج‌کردن چنین پولی برای بازیکنی که هنوز تجربه حضور در تیم‌های سطح بالا را ندارد، قماری بزرگ برای منچستری‌ها به شمار می‌رود.

او برای انطباق با فوتبال انگلیس و یادگیری نحوه عملکرد در سیستم تنهاخ به زمان نیاز دارد و بی‌شک یونایتد نمی‌تواند برای کم‌کردن فاصله‌اش با منچسترسیتی، روی درخشش این جوان بیست‌ساله حساب باز کند. اما کین می‌تواند چنین تأثیری برای شیاطین سرخ داشته باشد. او در فصل گذشته سی گل برای تاتنهام به ثمر رساند، آن هم درحالی‌که به‌روشنی دیگربازیکنان تاتنهام افت چشمگیری نسبت به روز‌های اوجشان داشتند.

جذابیت لیگ‌برتر برای کین

با وجود اینکه به نظر می‌رسد کین برای پیوستن به بایرن چراغ سبز نشان داده است، هنوز رفتن او به خارج از انگلیس قطعی نیست. در فصل‌های گذشته هم صحبت رفتن او به تیم‌هایی مانند رئال‌مادرید به گوش می‌رسید، اما او درنهایت ادامه حضور در انگلیس را انتخاب کرد. اکنون بایرن برای جذب او آماده است، اما یونایتد می‌تواند تصویر کلی ماجرا را تغییر دهد. کین به‌خوبی می‌داند که در بهترین لیگ جهان بازی می‌کند و شیاطین سرخ در راه بازگشت به اوج هستند. او می‌تواند در اولدترافورد به بهترین مهاجم لیگ‌برتر تبدیل شود و میراثی ماندگار را کسب کند؛ چیزی که در آلمان یا فرانسه به آن نخواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->