نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

مصائب تنهاخ

  • کد خبر: ۱۷۷۱۱۴
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
مصائب تنهاخ
شکست برابر دورتموند مشکلات منچستریونایتد را نمایان‌تر کرد.

شهرآرانیوز - شیاطین سرخ ممکن است در این تابستان خرید‌های بزرگی انجام داده باشند، اما همچنان نقاط ضعف دفاعی دارند که باید برطرف شود. این نقاط ضعف پس از شکست آن‌ها برابر دورتموند در بازی دوستانه، نمایان‌تر از قبل شد. منچستریونایتد در آخرین بازی تور آماده‌سازی پیش‌فصلش درحالی برابر زنبور‌های آلمانی با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد که دو گل حریف روی اشتباهات واضح مدافعان به ثمر رسید.

تنهاخ در دو نیمه بازی دو ترکیب متفاوت را برای خط دفاعی‌اش به کار گرفت، اما هیچ‌کدام از نفرات نتوانستند خیال طرف‌داران این تیم را از داشتن مدافعانی باکیفیت راحت کنند. با وجود پیشرفتی که شیاطین سرخ در فصل گذشته زیر نظر سرمربی هلندی داشتند، به نظر می‌رسد تنهاخ برای ساختن تیمی مدعی قهرمانی که بتواند در فصل پیش رو برابر باشگاه‌هایی مثل منچسترسیتی و آرسنال قد علم کند، هنوز کار‌هایی برای انجام‌دادن دارد.

مگوایر، همان همیشگی

هری مگوایر در آغاز تابستان از کاپیتانی منچستریونایتد محروم شد و به نظر می‌رسد به‌زودی از اولدترافورد جدا شود. با وجود اینکه مگوایر در فهرست فروش باشگاه قرار دارد، گویا شیاطین سرخ پیشنهاد ۲۵ میلیون‌دلاری وستهم برای مدافع میانی خود را رد کردند تا دست‌کم جدایی مگوایر به تعویق بیفتد. بنابراین، کاپیتان فصل گذشته منچستر فرصت اندکی به‌دست آورده بود تا بار دیگر با نشان‌دادن توانایی‌هایش، برای یک فصل دیگر هم بلیت حضور در اولدترافورد را کسب کند.

مگوایر تلاش می‌کرد تا در برابر دورتموند خودی نشان بدهد، اما در عمل او همان مدافع نامطمئن فصل پیش بود. اشتباه‌های بچگانه، خطا‌های بی‌دلیل و سرعت کم او در کورس‌ها نشان داد که شیاطین سرخ نمی‌توانند روی او در فصل آینده حساب باز کنند. مگوایر که زمانی کاپیتان منچستریونایتد بود، با وجود اینکه همچنان مصمم به ماندن در این باشگاه است، فاصله‌ای با جدایی ندارد و با عملکرد نامطمئنش هیچ شانسی را برای تغییر عقیده تنهاخ باقی نگذاشته است.

لیندلوف، دیگرمدافع نامطمئن منچستر

ویکتور لیندلوف، مدافع میانی سوئدی، در یک ساعت ابتدایی آخرین دیدار پیش‌فصل منچستر، زوج مگوایر در قلب دفاع بود. او در هفته‌های پایانی فصل قبل عملکرد قابل‌قبولی داشت و به نظر می‌رسید که سرانجام پس از شش‌سال حضور در اولدترافورد، می‌تواند به مهره‌ای مطمئن در ترکیب دفاعی شیاطین سرخ تبدیل شود. اما عملکرد او در پیش‌فصل با نمایش‌های خوبی که در پایان فصل قبل داشت، متفاوت بود. لیندلوف به‌روشنی تمرکز لازم را نداشت و بازی آشفته‌ای را به نمایش گذاشت.

او در گل اول دورتموند به‌راحتی فضا را در اختیار بازیکنان حریف گذاشت. لیندلوف روی گل دومی که تیمش خورد، تقصیر بیشتری هم داشت و با پاس اشتباهش در محوطه جریمه، توپ را به مهاجم حریف رساند تا شیاطین سرخ به‌راحتی دروازه‌شان را بازشده ببینند. این مدافع سوئدی پس از حضور در یک ساعت ابتدایی، از زمین خارج شد و جایش را به لیساندرو مارتینز داد. لیندلوف بی‌شک در ابتدای فصل همچنان در منچستر خواهد بود، اما او به‌عنوان گزینه سوم تنهاخ در خط دفاع، پشت سر مارتینز و جانی ایونز قرار خواهد گرفت.

امید رشفورد به درخشش هویلند

این موقع از سال زمان خوبی برای سنجش عملکرد مهاجمان نیست. آن‌ها تمرینات سنگین پیش‌فصل را پشت سر گذاشته‌اند و از سرعت و چابکی لازم برخوردار نیستند. با وجود این، رشفورد جوان مانند فصل پیش که بار خط آتش شیاطین سرخ را به دوش کشید بود، در دیدار‌های پیش‌فصل هم به نظر این وظیفه را به‌تن‌هایی عهده‌دار شده است.

با وجود دوندگی خوب او و قرارگرفتنش در فضا‌های خالی و پشت مدافعان حریف، رشفورد هنوز بازیکنی نشان نداده است که بتواند همه بار خط آتش شیاطین سرخ را به دوش بکشد. در دیدار آن‌ها برابر دورتموند عملکرد رشفورد ضعیف نبود، اما او به مقدار کافی نتوانست قدرت تمام‌کنندگی‌اش را نشان دهد.

او در بیشتر دقایق بازی نتوانست از سد مدافعان حریف عبور کند و تنهاضربه‌ای هم که به چهارچوب دروازه دورتموند زد، به‌راحتی توسط دروازه‌بان مهار شد. احتمالا با اضافه‌شدن مهاجم جوان دانمارکی، یعنی راسموس هویلند، به جمع بازیکنان یونایتد، مقداری از فشار گل‌زنی روی دوش رشفورد برداشته شود و او می‌تواند آزادانه‌تر بازی کند. اما این‌ها فقط به شرطی اتفاق خواهد افتاد که هویلند واقعا بتواند همان مهاجم گل‌زنی نشان بدهد که منچستری‌ها انتظارش را دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->