آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟
سرخط خبرها

گرد و غبار پرواز تهران - بجنورد را در مشهد نشاند

  • کد خبر: ۱۷۷۱۵۶
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
گرد و غبار پرواز تهران - بجنورد را در مشهد نشاند
پرواز تهران - بجنورد به دلیل غبار و آلودگی هوای امروز، به جای فرودگاه بجنورد در فرودگاه مشهد بر زمین نشست.

به گزارش شهرآرانیوز مدیر فرودگاه بجنورد در گفتگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: پرواز هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران-بجنورد امروز سه‌شنبه به علت شرایط نامناسب آب و هوایی، اجبارا از آسمان بجنورد به مشهد تغییر مسیر داد و در فرودگاه این شهر نشست.

محمدابراهیم قدمگاهی گفت: پرواز شرکت ایران ایر قرار بود در ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه امروز در بجنورد بنشیند که آلودگی هوا مانع این کار شد.

وی افزود: پس از آنکه شرایط گرد و غبار در آسمان بجنورد فروکش کرد، پرواز ایران ایر از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه بجنورد انجام شد و حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر بر زمین نشست. همچنین پرواز بجنورد – تهران نیز بلافاصله پس از آن انجام شد.

افزایش غلظت گرد و غبار در آسمان بجنورد سبب شد تا کیفیت هوای امروز در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار گیرد.

علت آلودگی هوا، افزایش ریزگرد‌ها در آسمان استان اعلام شد.

فرودگاه بجنورد ۳ برنامه پروازی در روز‌های دوشنبه، سه شنبه و جمعه توسط ۲ شرکت ایران ایر و ماهان دارد.

این فرودگاه از حدود سال ۱۳۲۷ دارای تاسیسات مختصری بوده و برای اهداف سم پاشی مورد استفاده قرار می‌گرفت که در سال ۱۳۶۷ این فرودگاه مجدد طراحی شد و در سال ۱۳۷۱ عملیات اجرایی آن آغاز و در سال ۱۳۷۵ به بهره برداری رسید.

فرودگاه بجنورد ۲۸۶ هکتار وسعت دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->