تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر شروع مهمانی کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر در تهران (۵ تیر ۱۴۰۳) تصاویر زیبا از اهتزار پرچم غدیر در آسمان نجف اشرف فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد + جزئیات تجلی معنویت در ورزش موجب تسری ارزش‌ها در جامعه است درباره میرزا احمد آشتیانی| واله‌ای در وادی دلدادگی علی (ع)، نامزدی از سوی خدا ولایت امیرالمؤمنین (ع) شرط ورود به بهشت است غدیر یعنی خدا ما را رها نکرده است | بررسی فلسفه و عظمت غدیر در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی عیدا... الاکبر بزرگ‌ترین عید خدا وصیت نامه شهید آیت الله آل هاشم منتشر شد | می دانم شهید می شوم مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی بخوان سرود ولایت که عید اهل ولاست | اعمال و آداب جشن روز عید غدیر مشهدالرضا(ع) آماده برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیرخم | جشن بزرگ عید غدیر در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دانشجوی مشهدی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد مردم و  خواص در  منطق حکومتی امام علی (ع) کتاب «عیدگاه» منتشر شد | بازسازی فضای تاریخی و بومی مشهد ویژه مخاطب نوجوان تبلور اندیشه‌های شریعتی، فراتر از ایران گفتاری از دکتر علیرضا واسعی در تحلیل وضعیت اجتماعی و سیاسی دوران امام علی‌النقی(ع)
سرخط خبرها

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) در ۱۴۵ شعبه در مشهد مقدس

  • کد خبر: ۱۷۷۲۶۹
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) در ۱۴۵ شعبه در مشهد مقدس
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از وجود ۱۴۵ شعبه دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) در مشهد خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دوره آموزشی تا نیمه مرداد ادامه دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان این خبرگفت: در حال حاضر که امکان تمدید ثبت‌نام دوره آموزشی مهد الرضا (ع) وجود دارد، بیش از ۱۰ هزار نوآموز در دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۴۵ شعبه دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) در مشهد شامل کلاس‌های آموزشی در مساجد، کلاس‌های موقوفه‌ای و دارالقران است. پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جاری بیش از ۱۵ هزار نوآموز ۵ سال تمام در ۵۳۰ کلاس، آموزش‌های قرآن و آیات و احادیث کاربردی را به روش قصه و بازی فرا بگیرند.میریان اظهار کرد: ثبت نام مهدالرضا مشهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از کودکانی که به سن ۵ سال تمام رسیده باشند صورت می‌گیرد که این شرط به عنوان اصلی‌ترین قانون ثبت نام این مجموعه در زمان ثبت نام پیش دبستانی در نظر گرفته می‌شود. هدف اصلی مهدالرضا مشهد ارائه آموزش‌های اساسی و جذاب در راستای آموزش روخوانی قرآن، امام شناسی، آشنایی با احادیث و روایات و ... به این افراد می‌باشد

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) یکی از پیشگامان آموزش نوین قرآن همراه با روش‌های جذاب و گیرا است که کودکان را تشویق به حضور و یادگیری در این کلاس‌ها می‌کند. ادامه داد: آموزش‌ها در مهدالرضا در قالب ۹۰ جلسه دو ساعتی، مجموعا ۱۸۰ ساعت برگزار می‌شود و کودکان شرکت کننده در این دوره پس از پایان دوره آموزش‌های لازم را در خصوص قرآن و مباحث وابسته با آن فرا می‌گیرند. آموزش‌های مهد الرضا همراه با سبک جدید آموزش به صورت قصه، شعر، بازی‌های کودکانه ارائه می‌شود که این روش آموزشی برای کودکان جذاب است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->