سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد
سرخط خبرها

توپچی‌ها، خوشبخت‌ترین مدعیان جزیره

  • کد خبر: ۱۷۷۸۷۷
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
توپچی‌ها، خوشبخت‌ترین مدعیان جزیره
بزرگان لیگ‌برتر انگلیس در بازار نقل‌وانتقالات عملکرد قابل قبولی داشتند.

پنجره انتقالاتی تابستان در فوتبال انگلیس از یک ماه گذشته باز شده است و تیم‌ها هنوز یک ماه دیگر فرصت دارند تا همچنان به جذب مهره‌های مدنظرشان ادامه دهند. درواقع با وجود اینکه مسابقات لیگ‌برتر انگلیس از یک هفته دیگر آغاز می‌شود، نبرد قهرمانی از یک‌ماه پیش و در فرایند جذب بازیکنان آغاز شده است و عملکرد خوب مدعیان در این بخش می‌تواند مسیر موفقیت آن‌ها در فصل بعد را هموار کند.

تا اینجای کار به نظر می‌رسد که آرسنال در بهترین وضعیت از این نظر قرار دارد و به نظر، آرتتا می‌خواهد کار نیمه‌تمام فصل گذشته‌اش را به پایان برساند و پس از چند دهه توپچی‌ها را قهرمان لیگ کند. البته دیگرمدعیان هم هنوز چهار هفته برای تکمیل ترکیبشان در نبرد قهرمانی فصل آینده فرصت دارند و احتمالا هنوز بازار نقل‌وانتقالات تابستانی شاهد خرید‌های بزرگی خواهد بود.

روز‌های پرخبر لندنی‌ها

میکل آرتتا تا اینجا خوش‌اقبال‌ترین مربی لیگ‌برتر است. فهرست خرید اصلی آرتتا خیلی زود به دست مدیران رسید و آن‌ها خرید‌های بزرگی مانند رایس، تیمبر و هاورتز را نهایی کردند تا شاکله اصلی تیم آرتتا را نهایی کنند. البته کار قرمزپوشان لندنی به پایان نرسیده است و به نظر می‌رسد توپچی‌ها شانس زیادی برای جذب داوید رایا، سنگربان برنتفورد، دارند. گفته می‌شود رایا با آرسنال به توافق شخصی دست یافته است. در نیمه آبی‌پوش شهر لندن هم چلسی فروش‌های زیادی را در این پنجره تجربه کرد و دوازده بازیکن از ترکیب تیم پوچتینو خارج شده‌اند و هشت بازیکن جدید هم برای تیم‌های پایه و اصلی وارد باشگاه کرده‌اند.

البته با وجود این نقل‌وانتقال‌های پرتعداد، آن‌ها هنوز هم خرید‌های دیگری را برای تیم در سر دارند. اصلی‌ترین هدف چلسی، مویسس کایسدو است. رومئو لاویا و تینو لیورامنتو، دو گزینه بعدی چلسی هستند که پس از مشخص‌شدن وضعیت خرید کایسدو، چلسی به‌دنبال آن‌ها خواهد رفت.

کم‌کاری سرخابی‌های منچستر

در منچسترسیتی، پپ گواردیولا می‌خواهد با خروج برخی بازیکنان و جایگزین‌کردن جوانان یا خرید بازیکنان باانگیزه، تیم را برای سال‌های بعد به‌خوبی آماده نگه دارد. سیتی ریاض محرز و گوندوگان را از تیم جدا کرده و کواچیچ را در کنار گواردیول جذب کرده است. همچنین جرمی دوکو و مایکل اولیس، دو بازیکنی هستند که آن‌ها می‌خواهند برای جانشینی محرز جذب کنند. سیتیزن‌ها درصورتی‌که کایل واکر یا برناردو سیلوا از تیم خارج شوند، دست به خریدی تازه خواهند زد.

در بخش قرمزپوش شهر منچستر هم میسون مونت اولین خرید شیاطین سرخ بود. پس از او خرید اونانا، سنگربان جدید یونایتد، نهایی شد و روز گذشته کار خرید راسموس هویلند به پایان رسید. تنهاخ از روند کلی ورودی‌ها در پنجره راضی است و پس از این فقط با فروش بازیکن به خرید بازیکنی فکر خواهد کرد.

هری مگوایر، فرد، دونی فن‌دبیک و اسکات مک‌تومینای، نام‌هایی هستند که احتمال خروج آن‌ها بسیار شنیده می‌شود. البته تنهاخ برای جانشینی احتمالی فروش‌هایش در خط هافبک، خرید سوفیان آمرابات را با جدیت دنبال می‌کند.

اوضاع آرام بندرنشینان لیورپول و نیوکسل

شروع تابستان برای قرمز‌های آنفیلد با شروع بازسازی خط هافبک همراه بود. لیورپول الکسیس مک‌آلیستر و دومینیک سوبوسلای را به‌سرعت جذب کرد. انتظار می‌رفت با خروج سه هافبک یعنی جیمز میلنر، چمبرلین و کیتا، یک بازیکن دیگر هم جذب شود، اما روند خرید‌های سرعتی برای لیورپول به پایان رسیده است.

این روز‌ها رومئو لاویا که چلسی هم دنبال‌کننده اوست، هدف اصلی لیورپول برای خط هافبک است. این بازیکن جوان ساوتهمپتون می‌تواند انتظارات کلوپ را برآورده کند، اما ساوتهمپتون برای لاویا ۵۰ میلیون پوند می‌خواهد و لیورپول در حال مذاکره برای این انتقال است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند با توجه به مالکان ثروتمند عربستانی نیوکسل و راه پیداکردن آن‌ها به لیگ قهرمانان فصل آینده، خرید‌های سنگین و بزرگی از تیم ادی هاو ببینیم، اما سرمربی نیوکسل تا اینجا خرید‌های مختصر و مفیدی انجام داده است. البته خرید ساندرو تونالی از میلان خرید کوچکی نبود، اما هاو تاکنون فقط خرید او و هاروی بارنز را نهایی کرده است.

کار ادی هاو در پنجره به پایان نرسیده و اکنون آماده پیشنهادی برای جذب تینو لیورامنتو از ساوتهمپتون است که در این راه باید با چلسی رقابت کند. به‌جز آن به‌نظر می‌رسد که خرید بزرگ دیگری نخواهند داشت و بیشتر علاقه دارند تا استعداد‌های جوان را به تیمشان اضافه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->