توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد
سرخط خبرها

معاهده پاریس پیش روی امباپه

  • کد خبر: ۱۷۸۳۹۴
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
معاهده پاریس پیش روی امباپه
مدیران پی‌اس‌جی به بلاتکلیفی ستاره فرانسوی پایان می‌دهند؟

شهرآرانیوز - پی‌اس‌جی به‌زودی با کیلیان امباپه تماس خواهد گرفت تا به وضعیت بلاتکلیف این بازیکن پایان بدهد. داستان کیلیان امباپه و رئال به درازا کشیده و ممکن است تا روز‌های پایانی نقل‌وانتقالات نیز به طول بینجامد. امباپه نزدیک به دو ماه پیش با ارسال نامه‌ای به پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داد که بند تمدیدش را فعال نخواهد کرد. از سوی دیگر، پی‌اس‌جی نیز به‌صراحت گفته است که اگر امباپه تمدید نکند یا همین تابستان راهی تیمی دیگر نشود، نه با تیم اول تمرین خواهد کرد و نه اینکه باید انتظار بازی در فصل پیش رو را داشته باشد.

در هر صورت امباپه فعلا مقاومت کرده است و همچنان در کنار مازاد‌ها تمرین می‌کند. طبق ادعای مارکا، پس از تکمیل خرید‌های تابستانی مدنظر، پاری‌سن‌ژرمن به‌دنبال مذاکره جدید با امباپه خواهد بود تا به این معضل و بن‌بست کنونی پایان بدهد. مارکا نوشته است اگر در این دیدار، توافق قطعی بین امباپه و پاری‌سن‌ژرمن برای جدایی حاصل نشود، رئال‌مادرید برای جذب ستاره فرانسوی هیچ حرکتی تا پایان نقل‌وانتقالات نخواهد کرد.

نقشه پی‌اس‌جی برای عصبانی‌کردن امباپه

چند منبع فرانسوی مدعی شده‌اند که هدف اصلی باشگاه پاریسی این است که بتواند واکنش خاصی از امباپه بگیرد تا با تکیه بر آن اقدام بعدی را پیش ببرد. پاریسی‌ها چندروز پیش نیمی از مبلغ حق وفاداری امباپه به مبلغ ۴۰ میلیون یورو را به حساب بازیکن واریز کرد، اما اگر امباپه اعلام کند که می‌خواهد از باشگاه جدا شود، آن‌ها می‌توانند از زیر بار پرداخت ۴۰ میلیون یورو دوم شانه خالی کنند.

مدیران پی‌اس‌جی می‌خواهند هر طور شده این بازیکن را در همین تابستان به فروش برسانند و امیدوارند که با این رفتار‌ها و تنبیهات بتوانند این روند را تسهیل کنند. این در حالی است که امباپه تاکنون کوچک‌ترین واکنشی به این اقدامات نشان نداده و فقط از هر دستوری که پی‌اس‌جی داده، پیروی کرده است تا راه هر اقدام دیگری را به روی این باشگاه بسته باشد.

لیگ آمریکا، راه فرار از پاریس

درحالی‌که رئال‌مادرید هیچ حرکت جدی برای جذب امباپه نداشته است، یک احتمال عجیب برای جدایی این ستاره از پی‌اس‌جی مطرح شده است. او می‌تواند با امضای دو قرارداد با یکی از باشگاه‌های آمریکایی از پاریس جدا شود. به این صورت که قرارداد اول کوتاه‌مدت خواهد بود و امباپه برای چند بازی در اختیار تیمی آمریکایی قرار می‌گیرد و او در قرارداد دوم متعهد می‌شود در آینده به لیگ حرفه‌ای آمریکا بازگردد.

به نظر می‌رسد در این اوضاع که صدای واضحی از رئال‌مادرید برای خرید امباپه به گوش نمی‌رسد و او از تمرین با تیم اصلی محروم شده است، شاید راهکار‌های این‌چنینی به کمک فوق‌ستاره فرانسوی بشتابند. این راهکار‌ها ممکن است حتی برای یک نیم‌فصل یا یک فصل کامل این بازیکن را بار دیگر با مسی و این‌بار در اینترمیامی هم‌بازی کند و سپس او به مادرید نقل مکان کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->