خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها احضار مدیرعامل شمس آذر به کمیته اخلاق | چهره‌ای جدید در پرونده فساد فوتبال ایران؟ پخش زنده بازی اسپانیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اسپانیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| تیم دوم اسپانیا هم برد! نتیجه بازی ایتالیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| مدافع عنوان قهرمانی زنده ماند سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ ماجرای یک دعوای تمام عیار در فوتبال ایران| مایلی‌کهن: دایی عذرخواهی نکند، دعوت نمی‌شود دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! استقلال و دردسری به نام هاشمی نسب گل مهاجم مشهدی در هیاهوی اروپایی‌ها گم شد بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟
سرخط خبرها

حسن‌زاده: شرایط فرش‌آرا به مرور بهتر خواهد شد

  • کد خبر: ۱۷۸۴۷۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
حسن‌زاده: شرایط فرش‌آرا به مرور بهتر خواهد شد
سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد گفت: سعی داریم ضعف‌های خود را با جذب یک یا دو بازیکن دیگر پوشش دهیم که قطعا در ادامه راه فرسایشی لیگ برتر، شرایط فرش‌آرا بهتر خواهد شد.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عملکرد تیمش مقابل سفیر گفتمان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: بازی نخست همیشه شرایط خاص خودش را دارد. با توجه به محدودیت بازیکنی که داشتیم، بازیکنان عملکلرد فنی خوبی داشته و در کار‌های دفاعی به خوبی ظاهر شدند.

وی افزود: روی یک اتفاق گل دریافت کردیم. در دقایق زیادی کنترل بازی را در اختیار داشتیم. با وجود اینکه شروع خوبی در ابتدای بازی داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما در نیمه دوم بر حسب شرایط بازی نتوانستیم از ۵ تا ۶ بازیکن بیشتر استفاده کنیم، همین شرایط باعث شد تا قوای جسمی بازیکنان تحلیل برود و عملکردشان تحت تاثیر قرار بگیرد.

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد در خصوص شرایط تیمش در ادامه فصل با وجود محدودیت‌های فرش‌آرا گفت: امیدواریم ۲ تا ۳ بازی آغزین فصل را که نفرات محدودی در اختیار داریم را با شرایط خوبی پشت‌سر بگذاریم تا ۴ بازیکن تیم که در اختیار تیم ملی افغانستان هستند به تیم ملحق شوند.

حسن‌زاده بیان کرد: همچنین سعی داریم ضعف‌های خود را با جذب یک یا دو بازیکن دیگر پوشش دهیم که قطعا در ادامه راه فرسایشی لیگ برتر، شرایط فرش‌آرا بهتر خواهد شد.

وی در خصوص جذب احتمالی بازیکنان جدیدی به فرش‌آرا یادآور شد: با توجه به اینکه زمان پایان نقل و انتقالات تا پایان هفته سوم تمدید شده است، باشگاه در تلاش است تا بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. سایر بازیکنان نیز به لحاظ آمادگی جسمی و روحی در شرایط خوبی قرار دارند. عدم حضور ۴ بازیکن، هر تیمی را دچار مشکل می‌کند. فکر می‌کنم با اضافه شدن این ۴ بازیکن روند تیم بهتر خواهد شد. این ۴ بازیکن پس از اتمام بازی‌های تیم ملی افغانستان در مسابقات تایلند به تیم اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان گفت: تیم فولاد زرند در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان خوبی جذب کرده است. فصل گذشته را هم در جایگاه ششم به پایان رسانده است؛ در زمین خودش نیز شرایط خوبی دارد. امیدوارم آن چیزی که پیش‌بینی کرده‌ایم را بتوانیم به خوبی در میدان پیاده کنیم تا دست پر از میدان خارج شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->