پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ماه ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال احمر کشور حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تداوم وزش باد در خراسان رضوی تا اواخر هفته (۲۴ مرداد ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۹۳۰۹
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
تداوم وزش باد در خراسان رضوی تا اواخر هفته (۲۴ مرداد ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه از فردا دمای هوا در استان روند افزایشی خواهد داشت، گفت: همچنان تا پایان هفته پدیده غالب جوی در سطح خراسان رضوی وزش باد شدید به صورت لحظه‌ای است.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی همچنان تا پایان هفته پدیده غالب جوی در سطح استان وزش باد به صورت لحظه‌ای است. این وزش باد در نواحی شرقی و جنوبی استان شدیدتر و همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وی افزود: ضمن اینکه در این مدت آسمان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود. دمای هوای امروز روند کاهشی دارد، اما از فردا با شیب کندی روند افزایش دما آغاز می‌شود. امروز برای مشهد آسمانی صاف و در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۷ و داورزن با ٣۶درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تربت حیدریه با سرعت ٧٢ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۱۵ تا ۳۰درجه را به ثبت رسانده، اضافه کرد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٩درجه و در خن‌کترین ساعات به ١۵درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد، شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد ۶٢ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های هفت‌حوض و چمن نیز در شرایط پاک قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->