شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«خائن‌کُشی» مسعود کیمیایی در نماوا + زمان انتشار

  • کد خبر: ۱۷۹۵۹۲
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
«خائن‌کُشی» مسعود کیمیایی در نماوا + زمان انتشار
مینی‌سریال «خائن‌کُشی» به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی از جمعه ۳شهریور، ساعت ۹صبح به صورت اختصاصی در نماوا پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود کیمیایی در آخرین ساخته خود، اتفاقی سیاسی- تاریخی را محوریت اصلی روایتش قرار داده؛ در خط داستانی به عشق و رفاقت می‌پردازد و گذری به ماجرای ملی شدن صنعت نفت و اتفاقات مربوط به دکتر مصدق دارد. داستان فیلم درباره گروهی‌ست که می‌خواهند از بانک ملی سرقت کنند و این پول را برای قرضه ملی دکتر مصدق می‌خواهند.

مهران مدیری، امیر آقایی، پولاد کیمیایی، پانته‌آ بهرام، سارا بهرامی، سام درخشانی، نرگس محمدی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، اندیشه فولادوند، رضا یزدانی و الهام حمیدی در «خائن‌کُشی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلمبرداری و تهیه راش‌های آخرین ساخته‌ی مسعود کیمیایی در زمان تولید به نحوی انجام شد که در دو نسخه سینمایی و مینی‌سریال قابل ارائه باشد و حالا در قالب یک مینی‌سریال ۴قسمتی آماده پخش شده است؛ مینی‌سریال «خائن‌کُشی» از جمعه سوم شهریور ماه، ساعت ۹صبح به صورت اختصاصی در نماوا منتشر می‌شود.

منبع: پارسینه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->