جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای تمام شدن پرواز‌های اربعین قشم ایر چیست؟

  • کد خبر: ۱۷۹۷۸۱
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
ماجرای تمام شدن پرواز‌های اربعین قشم ایر چیست؟
فروش ۶۰ درصد پروازهای اربعین قشم ‌ایر در حالی از امروز آغاز شده که ظرفیت بلیت این پروازها تا ۹ شهریورماه تکمیل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دوشنبه گذشته مدیرعامل قشم‌ایر با اشاره به تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم ۱۶ تا ۱۷ هزار زائر اربعین را جابجا کنیم. در این راستا برخی از مسیر‌های برنامه‌ای را حذف یا جابجا کرده‌ایم تا بتوانیم هواپیما‌های مسیر تهران-نجف بیشتر کنیم.

ماجرای تمام شدن پروازهای اربعین قش ایر چیست؟

حمزه با بیان این‌که برای پرواز‌های نجف با ۲ فروند ایرباس استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: از ناوگان بدنه باریک و فوکر نیز استفاده می‌کنیم تا با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور از شهر‌های کرمانشاه و ایلام به مقصد نجف پرواز‌های اربعین ۱۴۰۲ را انجام دهیم.

مدیرعامل هواپیمایی قشم گفت: سال گذشته از شاهرود و بندرعباس به نجف نیز پرواز‌های موردی داشتیم و امسال در برنامه داریم که از جزیره قشم پرواز‌های اربعین را انجام دهیم. تمام توان خود را برای انجام پرواز‌های اربعین بسیج کرده‌ایم و به دنبال درآمدزایی نیستیم.

وی بیان کرد: روزانه ۳ تا ۴ پرواز اربعین انجام می‌دهیم که نیازمند آمادگی خاصی است، از این رو ممکن است موضوع تاخیر در پرواز‌ها را داشته باشیم.

به گزارش تسنیم، طبق اعلام قبلی فروش بلیت پرواز‌های اربعین از امروز آغاز شد که به نظر می‌رسد ۶۰ درصد سهم فروش اینترنتی عرضه شده است. در سایت فروش قشم‌ایر (arbaeen.qeshm-air.com) تا روز ۹ شهریور ماه ظرفیت پرواز رفت تهران-نجف تکمیل است.

اگر قرار باشد قشم‌ایر ۱۷ هزار زائر اربعین را به شهر نجف منتقل کند، حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰ صندلی پروازی بایستی به‌صورت اینترنتی فروخته شود و مابقی از طریق دفاتر شرکت قشم‌ایر.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->