نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

مصاف غول‌ها در جزیره

  • کد خبر: ۱۷۹۸۳۴
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
مصاف غول‌ها در جزیره
در هفته دوم لیگ‌برتر ۴ تیم مدعی قهرمانی به دیدار هم می‌روند.

هفته دوم لیگ‌برتر انگلیس که دیشب با یک بازی آغاز شد، امروز با دو دیدار حساس و تماشایی پیگیری خواهد شد؛ دیدار‌هایی که در آن چهار تیم مدعی به مصاف هم می‌روند تا از همین هفته‌های ابتدایی، جنگ قهرمانی در لیگ جزیره داغ شود. در یکی از این بازی‌ها تاتنهام میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

لندن‌نشینان که این فصل کارشان را با سرمربی استرالیایی یعنی آنگه پوستکوگلو آغاز کرده‌اند، پس از جدایی هری کین، بهترین گل‌زن تاریخشان، کار دشواری برای ماندن در جمع تیم‌های مدعی انگلیس در پیش دارند و حالا برای اثبات دوباره خودشان آزمونی سخت برابر شیاطین سرخ خواهند داشت. در دیگربازی، سیتیزن‌ها که چندروز پیش سوپرکاپ اروپا را به دست آوردند، برای ادامه روند جذابی که در پیش گرفته‌اند، حریفی سرسخت و آماده به نام نیوکسل را در پیش دارند؛ تیمی که بسیاری از دیگرمدعیان انگلیس به آن امید بسته‌اند تا امشب بتواند سرانجام ترمز شاگردان گواردیولا را بکشد و مانع از پیروزی آن‌ها شود.

هجوم منچستری‌ها به لندن بدون پادشاه

در همه نوزده‌سالی که هری کین در تاتنهام حاضر بود، آن‌ها موفق به کسب هیچ جام مهمی نشدند، اما گل‌زنی‌های این ستاره انگلیسی که به پادشاه معروف بود، همیشه آن‌ها را بین مدعیان بالای جدول قرار می‌داد. حالا، اما در غیاب او، تاتنهام هفته نخست را با تساوی برابر برنتفورد آغاز کرد و نکته طعنه‌آمیز آنجا بود که گل‌های لندنی‌ها در آن بازی را دو مدافع این تیم به ثمر رساندند.

پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی آن‌ها که فصل گذشته در سلتیک یکی از فصل‌های درخشان تاریخ این باشگاه را رقم زد و توانست آن‌ها را قهرمان لیگ، جام‌حذفی و لیگ‌کاپ اسکاتلند کند، حالا دشوارترین چالش دوران سرمربیگری‌اش را در پیش دارد و در دومین گام، امیدوار است که برابر تیم آماده منچستریونایتد بتواند امتیاز کسب کند.

شیاطین سرخ پس از چندفصل ناکامی، از پارسال زیر نظر اریک تنهاخ هلندی دوباره به تیمی سرحال و مدعی تبدیل شده‌اند و طرف‌داران امیدوارند که سرانجام بتوانند در دوران پسافرگوسن تیمشان را دوباره بر بام فوتبال جزیره ببینند. تنهاخ در ماه‌های گذشته و با خرید‌هایی که انجام داد، حالا تیم مدنظرش را در اختیار دارد و هیچ بهانه‌ای برای موفق‌نشدن نخواهد داشت. شیاطین سرخ امیدوارند مانند هفته اول، در دومین بازی فصل هم بتوانند سه‌امتیاز را به‌دست بیاورند و لندن را دست پر ترک کنند.

سیتیزن‌ها روی لبه تیغ

جذاب‌ترین دیدار امشب اروپا بی‌شک رقابت منچسترسیتی و نیوکسل خواهد بود. سیتیزن‌ها در باشکوه‌ترین دوران تاریخشان به سر می‌برند و پس از کسب سه‌گانه فصل گذشته، ازجمله نخستین جام لیگ قهرمانان اروپا، چندروز پیش هم توانستند در مصاف با سویا، اولین‌بار سوپرکاپ اروپا را هم به ویترین افتخاراتشان اضافه کنند.

اما این روز‌ها می‌توان نگرانی را در چشم‌های گواردیولا و طرف‌داران این باشگاه دید. علاوه بر جدایی دو ستاره اثرگذار منچسترسیتی، یعنی ایلکای گوندوگان و ریاض محرز، چندروز پیش کابوس مصدومیت کوین دی‌بروینه هم به مشکلات گواردیولا اضافه شد و این ستاره بلژیکی احتمالا تا اواسط زمستان از دسترس خارج خواهد بود. با وجود نیمکت پرمهره سیتیزن‌ها، بازهم پرکردن جای خالی این ستاره‌ها چالشی بزرگ برای گواردیولا به شمار می‌رود.

در این اوضاع، سیتیزن‌ها که هفته نخست توانستند برد راحتی برابر برنلی تازه‌لیگ‌برتری‌شده به‌دست آورند، حالا در خانه آزمون دشواری برابر نیوکسل در پیش دارند؛ باشگاهی که از فصل گذشته به مالکیت عربستانی‌ها درآمد، اما بر خلاف پیش‌بینی‌ها، رو به خرید ستاره‌های گران‌قیمت نیاورد و ادی هاو، سرمربی آن‌ها، با تیم یکدست و خوبش توانست فصل گذشته سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. آن‌ها در هفته نخست این فصل توانستند با پنج گل استون‌ویلا را نابود کنند و برای دیگرمدعیان خط‌ونشان بکشند.

البته نیوکسلی‌ها چند هفته پیش دست به یک خرید بزرگ هم زدند و ساندرو تونالی، ستاره جوان میلان را که به پیرلوی جدید هم معروف است، به خدمت گرفتند؛ بازیکنی که در همان دیدار نخست توانست برای تیمش گل بزند و عملکرد درخشانی داشته باشد. حالا شکست منچسترسیتی آماده می‌تواند بلیت ورود رسمی آن‌ها به جمع بزرگان لیگ‌برتر به شمار برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->