نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

شیاطین سرخ و مشکل گل‌زنی

  • کد خبر: ۱۸۰۹۷۱
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
شیاطین سرخ و مشکل گل‌زنی
منچستریونایتد در هفته سوم لیگ برتر میزبان ناتینگهام فارست است.

شیاطین سرخ شهر منچستر امشب در سومین هفته لیگ‌برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام‌فارست می‌روند. هردوتیم از دو بازی ابتدایی‌شان یک برد و یک باخت داشته‌اند. شاگردان اریک تنهاخ در دو بازی ابتدایی لیگ‌برتر فقط یک گل زده‌اند و به‌شدت نیاز به پیشرفت در خط حمله‌شان دارند.

منچستریونایتد در گذشته با شروع‌های پرقدرت در لیگ شناخته می‌شد و حتی در فصل‌هایی که ناامیدکننده بودند، بازهم دیدار‌های ابتدایی را پرگل آغاز می‌کردند. با این حال، در هر دو فصل هدایت تنهاخ، فقط یک گل در دو بازی اولشان به ثمر رسانده‌اند. کمبود گل چیزی بود که سرمربی هلندی در تابستان به‌دنبال رفع آن بود، اما با وجود هزینه بیش از ۲۱۰ میلیون دلار برای خرید‌های جدید، یونایتد همچنان در حمله به طرز نگران‌کننده‌ای ناکام به نظر می‌رسد.

لشکر مصدومان، دغدغه بزرگ تنهاخ

هدف اصلی یونایتد در تابستان یک مهاجم بود و راسموس هویلوند درنهایت مردی بود که آن‌ها برای تقویت خط حمله‌شان انتخاب کردند. با این حال، امید بزرگ یونایتد برای گل‌زنی با مصدومیت کمر دست‌وپنجه نرم می‌کند و طرف‌داران هنوز منتظر اولین بازی او هستند. میسون مونت دیگر خرید بزرگ منچستری‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانی بود، اما او هم پس از مصدومیت در بازی دوم تیمش برابر تاتنهام، چندهفته‌ای از ترکیب شیاطین سرخ دور خواهد بود.

به‌جز این دو خرید جدید، مصدومیت لوک شاو هم دردسر تازه تنهاخ برای دیدار امروز تیمش است. این مدافع بیست‌وهشت‌ساله به‌دلیل مصدومیت عضلانی شاید مدتی طولانی نتواند در ترکیب تیمش حضور داشته باشد؛ هرچند منچستری‌ها امیدوارند دوری او فقط چند هفته طول بکشد. در هر صورت او هم به‌صورت قطعی امروز غایب خواهد بود و در نبودش منچستر گزینه‌های زیادی برای دفاع چپ در اختیار ندارد. تایرل مالاسیا اصلی‌ترین گزینه تنهاخ است که در پیش‌فصل به‌دلیل مصدومیت حضور نداشت و در مسابقات فصل هم تا به اینجا شرکت نکرده است.

رشفورد، ناکام در مرکز خط آتش

مارکوس رشفورد فصل گذشته بار اصلی گل‌زنی منچستری‌ها را به دوش کشید و توانست با سی گل زده، نقش زیادی در کسب رتبه سوم تیمش و رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپای این فصل بازی کند، اما در فصل جدید با خروج مهاجم مرکزی هلندی آن‌ها، یعنی ووت ورخهورست و مصدومیت جانشینش، یعنی هویلند، کار برای رشفورد هم سخت شده و او ناچار است در پست مهاجم مرکزی به میدان برود.

فصل گذشته پربارترین فصل دوران حرفه‌ای رشفورد بود، اما بهترین لحظات او زمانی بود که در نقش وینگر چپ حضور داشت. قرارگرفتن در نقش مهاجم مرکزی جایی نیست که این بازیکن جوان یونایتد با آن راحت باشد و بتواند توانمندی‌هایش را نشان دهد؛ موضوعی که در عملکرد او در دو بازی ابتدایی این فصل به‌روشنی نمایان شده است.

این بازیکن که فصل گذشته در نقش وینگر چپ یکی از مهاجمان زهردار لیگ‌برتر انگلیس بود، در دو بازی ابتدایی این فصل فقط دو شوت در چهارچوب داشت که هیچ‌کدام هم به گل تبدیل نشد. حالا هم تنهاخ و هم رشفورد امیدوارند که هرچه زودتر مصدومیت هویلند برطرف شود و با حضورش در زمین، رشفورد هم بتواند به پست مدنظرش برود و دوباره برای تیمش بدرخشد.

منچستری‌های سابق در ترکیب ناتینگهام

در ترکیب حریف منچستری‌ها نام‌های آشنایی برای طرف‌داران این تیم به چشم می‌خورد؛ بازیکنانی که تا مدتی پیش پیراهن شیاطین سرخ را به تن می‌کردند و امروز باید در لباس ناتینگهام‌فارست پا به اولدترافورد بگذارند. جسی لینگارد یکی از این بازیکنان است که فصل پیش را در ترکیب ناتینگهام گذراند، اما در فصل جدید هنوز برای این تیم به میدان نرفته است و مشخص نیست که در بازی مقابل تیم سابقش حضور خواهد داشت یا خیر.

اما آنتونی آلانگا، ستاره جوان سوئدی که در تیم‌های پایه منچستر رشد کرد و فصل گذشته هم برای تیم بزرگ‌سالان به میدان رفت، چند هفته پیش تصمیم به ترک شیاطین سرخ گرفت و به ناتینگهام‌فارست پیوست. حالا او می‌خواهد در لباس تیم جدیدش پا به اولدترافورد بگذارد و به تنهاخ ثابت کند که درباره فروشش اشتباه کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->